Gå til innhold

– Vi har solgt best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, de er litt kjepphøye. :) Som nenvt over, så sa de at de lagde det beste spillet, noe som absolutt ikke stemmer. Men så klart, det er riktig å ha en positiv instilling. Selv om jeg synes de er litt for positive.

Lenke til kommentar
Ja, de er litt kjepphøye. :) Som nenvt over, så sa de at de lagde det beste spillet, noe som absolutt ikke stemmer. Men så klart, det er riktig å ha en positiv instilling. Selv om jeg synes de er litt for positive.

 

De sa de kom til å lage den beste 'shooteren', noe jeg mener de klarte. Sant nok, spillet har sine mangler - men grunngameplayet, FPS-mekanikken om du vil er bedre enn noe annet FPS i år, gjennom tidene etter min mening. ALle våpen har bare så god feel til seg, og kontrollen er så utrolig tight :love:

 

Synes ikke de er kjepphøye (følte han første som sa dette her var ironisk.. Feil?)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

syntes dem klagde over at det var for mye nedlasting av spillet men de mener forsatt de har solgt best, skjønner ikke hvordan de kan klage på det da.

 

Forøvrig så må jeg også si dette er det beste fps spillet som kom i 2007, veldig bra online del.. kunne hatt litt lengere singel player men online deler veier opp for den korte singel playern.

Lenke til kommentar

Jeg ville tro at best og mest ikke er det samme... Et billig produkt som koster 10 kroner kan kanskje selge mye mer enn et spill til 100. Kanskje 8 ganger så mye. Men spillet til 100 kroner har tjent inn mer enn spillet til 10 kroner. Dersom hvert spill er solgt 10 ganger tjente 10 kroners-spillet 80 kroner, mens 100 kroners-spillet tjente 1000 kr.

 

Er dette feil forklaring? Eller er jeg ikke helt på jordet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...