Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Banan-Penis, kan bli ett problem?


Gjest Lifepain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo nå skal dere høre..

den bøyer seg nedover(værre en på bilde) helt sykt. dette hullet kan da være alt fra en hånd til noe helt annet. :p

Kan ikke helt forestille meg at det vil gå problemfritt under samleie.

er opperasjon ett alternativ? :ermm:

 

Hvis du mener at pikken din bøyer seg mere neddover enn det bildet av den øverste bananen så ville jeg nok vurdert operasjon ja. Tror heller ikke disse operasjonene er så ille som en tror.

Lenke til kommentar
Hei er 17 år gamel og har ett lite spørsmål:

er det normalt og ha en"banan" formet penis?

Når det er stiv som F er den fortsett meget bøyd og den står ikke stiv rett ut.. om man f.eks prøver og føre den inn i ett litt trangt hull glipper den fort unna.(ikke hatt sex ennå) stringen under er i spenn når den er helt stiv og hud er helt nede men det er ikke vondt i det hele tatt. men dette fører til at hode blir dratt litt nedover i en slags bøy. om strengen kuttes kommer ikke dette ikke rette opp hele skaftet.

kan dette bli ett problem når man skal i seng med en kvinne? noen kvinner som har hatt seg en runde med en bananlignede penis her? har det noe og si?

bør jeg gjøre? kontakte lege og gå under kniven? :) håper dere kan hjelpe.

 

Takk for alle svar :)

 

istockphoto_2742464_banan.jpg

 

 

alså... ingen som er helt rette... de fleste er vel oppoverbøyd, men er noen som har bøyd til siden, mulig det du skulle fram til?, også er det noen som har nedoverbøyd faktisk også, selv har jeg en som krommer litt opp, ellers rett, så har ingen erfaring av noe av det andre, men vil ikke tru at det skal være noe problem... uvisst:P

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Hvis bøyen er under 90 grader fra mage/referansepunkt burde det ikke by på store problemer. Man kan jo alltids rotere dama rundt sin egen akse for å la den naturlige krumningen komme til sin rett. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Sammeproblem

Nå har jeg samme problem. virker som om jeg har for kort penis streng. Lagde en strek tegning. Den et bare generelt hodet mitt som da bøyer seg nedover. men når jeg ser meg fra siden i speil ser jeg at noe ikke stemmer. Bildet ser du i spoilere, (laget i paint)

 

 

f_asdm_6dfcd51.jpg

 

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Banan_*

Bananpenis nedover er ikke noe problem. Har det selv, og har aldri hatt noe problem med det. Det eneste er doggy-style, da det kan være litt vanskelig å få den inn første gangen, men så går alt glatt. Gjelder egentlig bare å få dama til å løfte litt på rompa si.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_No Name_*

Har omtrent samme utseende. Slapp bare helt av, det går helt fint.

Men stussa litt på en ting som ble sagt her.. Hvis man har en banan-tiss som peker oppover og man tar dama doggystyle, så vil man jo ikke treffe g-punkte noe særlig..? treffer vell bedre hvis man har nedoverbøyd?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Guest_cinderella_*
Har omtrent samme utseende. Slapp bare helt av, det går helt fint.

Men stussa litt på en ting som ble sagt her.. Hvis man har en banan-tiss som peker oppover og man tar dama doggystyle, så vil man jo ikke treffe g-punkte noe særlig..? treffer vell bedre hvis man har nedoverbøyd?

Stemmer.

 

 

Jeg har en mann med en penis som peker nedover.

For meg er det dessverre ett kjempe problem...

Han er klar over at den er bøyd så klart, men jeg tør ikke si hvor mye det plager meg...

Doggi style er bra, men lite intimt med denne stillingen hele tiden.

Når vi ligger i misjonær er det faktisk ubehagelig, for den er stor og peker "feil" vei.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...