Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei så inelgget ditt i"låne bort kona" tråden og må si jeg er helt enig med deg.

 

 

"Har INGENTING med om han ikke er god nok eller ikke. Vi har forskjellige syn på sjalusi og eierskap. Jeg har er en seksuell person og jeg har høy seksuell selvtillit og derfor kan jeg lett ha sex med andre enn min faste partner og jeg skulle ønske min egen partner delte mine lyster og kunne dele på både meg selv og seg. Dessverre er samfunnet slik at dette er i relativt liten grad akseptert og vi må tilpasse oss de usikre. Det er ok - jeg forstår synspunktet til de som ikke takler slikt og lever etter dette av hensyn til min partner men det er lov å håpe og være misunnelig på to lekne sjeler som lever ut sine fantasier på tross av fordomme"

 

 

Det med at de andres usikkerhet får styre hva som er normalt eller hva man må akseptere var en fin måte å si det på. Jeg og min samboer har et vennepar der damen i forholde blir så sjalu om han prater med andre jenter. Så når vi treffer de så må jeg som jente være forsiktig med å ikke prate for mye med kjæresten hennes før hun blir mistenksom. Slitsomt å forholde seg til når man bare er ute etter vennskap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...