Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel heller Lucida Sans Unicode og Lucida Sans som er lik? Eg er overbevist om at det er samme fonta, berre at LS Unicode har støtte for alle unicodeteikna. :)

5751479[/snapback]

Er ikke samme font, har ikke tid til å forklare nå - kommer sterkere tilbake senere på kvelden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Primary DNS: 130.67.60.68

Secondary DNS: 130.67.15.198

Angi en av disse, så funker det nok til deg òg. :)

5751787[/snapback]

Mine er 193.75.75.75, 193.75.75.193... lurer på hvordan jeg forrandrer dem.

Skrevet

kontrollpanel > nettverkstilkoblinger > høyreklikk på den du bruker > egenskaper > Merk "tcp/ip" > Egenskaper > "Bruk følgende DNS-server" > OK.

Skrevet

Om jeg har skjønt problemet så kan du også forandre dns-en til domenet ditt i .host filen i system32 (tror den ligger som skjult der)

Siden din fungerer ihvertfall med Tele2.

Skrevet

Hvordan sentrerer jeg en hel side med bakgrunn i CSS?

Hva er forskjellen mellom <span class> og <div>? Når jeg har brukt design-vinduet i Dreamweaver, så får jeg ingen <div>'er...

Skrevet

Alle vanlige bildefiler kan vises i de mest vanlige (og uvanlige) browserne. Dvs. JPG, GIF, BMP og PNG. Intarweb Exploder har derimot litt problemer med sistnevnte når det gjelder fargetolkning og 'alpha transparency'.

Skrevet (endret)

Fant ut at build 8212 posisjonerer bildet korrekt, mens siste build, 8265, ikke gjør det. Kan de ikke bestemme seg?! :mad:

Tok mye lengre tid å loade enn når du ikke hadde js. Kanskje han bare var utolmodig han mannekjæresten din?
Han gav seg etter 1 minutt, så det var nok ikke det.. ;) Endret av Loomy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...