vestax Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei! Vurdere å kjøpe ny bærbar PC. (Ikke Mac). Vil det skje mye på prosessor/pris siden før våren? Burde jeg vente til i april/mai/juni med å kjøpe? Jeg har jo lyst på 4-kjerner på min nye bærbare, selv om det ikke er noe særlig med programvare ennå. Men skal jeg ha maskinen i 3-4 år, så kommer det nok programvare før den tid. Hva mener dere om det? Ønsker selvølgelig en ekstremt god skjerm da jeg jobber for det meste med tyngre PhotoShop jobber og Videoredigering i Premiere. Så skjermkvaliteten og oppløsningen er for meg ekstremt viktig. - Minst 15" skjerm med 1920x1200pix evt. 17" hvis ikke vekten blir veldig tung. - Må ha blu-ray brenner og leser - Harddisk må spinne med 7200 - HD 200Gb + + - minst 4Gb RAM - Den må gjerne være tynn, stili og lett også, (men ikke nødvendig). Pris, tja, mellom 15 og 25 lapper sånn ca. Hvis det er 2-3 alternativer så synes jeg det er gøy å ha noen å velge blandt. På forhånd takk til alle som vil hjelpe meg Endret 23. januar 2008 av vestax
Fikseren Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du er ute etter firekjerners til bærbar så må du nokk vente noen månder til ja sikkert til sommeren. Men hvis du er interesert i fet bærbar nå så har du det eneste alternativ hær: XPS M1730 egenmodifisert. Pris ; 21,146,- PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer) OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® XP Professional - engelsk KUNDESTØTTETJENESTER Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) LCD 17" UltraSharp™ WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™ og integrert 2,0 MP webkamera FARGEVALG Crimson Red med hvit LED-bakgrunnsbelysning MINNE 4096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2048] HARDDISK 320 GB (7200 rpm) SATA RAID 0 Striping (2 x 160 GB) GRAFIKKORT Dobbel 256 MB NVIDIA® GeForce® Go 8700M GT-grafikk med NVIDIA SLI-teknologi PHYSICS PCI-KORT Ageia PhysX prosesseringsenhetskort OPTISK(E) STASJON(ER) Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare PRIMÆRBATTERI 9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t) Fetere pc til en slik pris finner du ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå