Gå til innhold

Alone in the Dark 5 *Oppdatert* Mange videoer


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Oppdaterer posten med det som er av interessante klipp fra Gametrailers.

Sniktitten til Gamer finner man for øvrig her

 

 

Tech demoer:

 

30714-alontinthedark_tdep1.jpg

Real World Rules - Episode 1

 

31205-aloneinthedark_rwr2.jpg

Real World Rules - Episode 2

 

32991-Fire_ESRB_june2008_gt.jpg

Tech Demo - Fire

 

31902-t_alonedark_gp_epichaunt.jpg

Epic Haunting - Gameplay

 

 

Interviews:

 

30017-t_aitd_toddslepian_int_gt.jpg

Todd Slepian Interview

 

33129-t_aloneinthedark_gttvext_cuta_gt_h264.jpg

Extended Cuts - Part 1

 

33129-t_aloneinthedark_gttvext_cuta_gt_h264.jpg

Extended Cuts - Part 2

 

 

Trailers:

 

32415-t_alonedark_theylied.jpg

They Lied - Trailer

 

29843-t_aloneinthedark_centraldark.jpg

Central Dark - Trailer

 

27294-alonendisd.jpg

Central Park - Trailer

 

 

Ikke lenge til spillet slippes og man ser i alle fall en del forbedringer som må gjøres.

Liten tvil om at atmosfæren er der, men mye småplukk kan fort ødelegge opplevelsen.

 

 

Cheesy cover:

boxshot_uk_large.jpg

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet ser fantastisk ut. Jeg har vært interessert i spillet lenge, men etter utsettelser har det gått litt i glemmeboken. Endelig fikk vi noen nye glimt fra spillet.

 

En grøssende glede. Tror jeg skal markere dette på listen over PS3 spill jeg ønsker meg, så har jeg "rettferdig" grunn til å investere i en PS3 og :p

 

Så du kjøper PS3 versjonen istedet for Wii, PC eller X360 versjonen for å finne en grunn til å kjøpe maskinen? Null logikk, men vi gamere må sette logikk til siden når vi skal rettferdiggjøre konsollkjøp :)

Lenke til kommentar

Nettopp Norse, rettferdigjørelse av å bruke flere tusen på en konsoll når du allerede har en drøss av dem, for ikke å snakke om antall spill.

 

Eller, jeg kan jo bare føre dette på X360 listen ettersom jeg allerede har nok grunner for en PS3.

 

Spillet ser i alle fall ufattelig interesangt ut, spesielt med inventory systemet og det at du kan bruke omgivelsene (som å skyte ned et sverd fra veggen for å bruke det). Får håpe at det føles like fritt som det ser ut på film, er alt for mange spill som ser fri ut på film men som er mer linær enn hva som er lovlig.

Lenke til kommentar

Enda et spill jeg skal ha :) Men jeg må si jeg gleder meg mer til Silent Hill 5.

 

Dette kan bli bra, håper ikke det blir en flop som Jericho ble

Men tviler jeg kjøper det siden jeg får en haug med storspill framover i dette året!

Alone in the Dark er jo allerede en kjent tittel. Jericho var det vel heller ingen som brydde seg noe spes om?

Lenke til kommentar
Enda et spill jeg skal ha :) Men jeg må si jeg gleder meg mer til Silent Hill 5.

 

Dette kan bli bra, håper ikke det blir en flop som Jericho ble

Men tviler jeg kjøper det siden jeg får en haug med storspill framover i dette året!

Alone in the Dark er jo allerede en kjent tittel. Jericho var det vel heller ingen som brydde seg noe spes om?

 

Forhåpningene var store, tatt i betraktning at Clive Barker hadde sitt navn med i tittelen.

Det gjorde nedturen, om mulig, enda større.

Jeg både tror og håper at Atari setter kravene langt høyere før spillet slippes.

Lenke til kommentar
Forhåpningene var store, tatt i betraktning at Clive Barker hadde sitt navn med i tittelen.

Det gjorde nedturen, om mulig, enda større.

Jeg både tror og håper at Atari setter kravene langt høyere før spillet slippes.

Joda. Sant at Clive Barker-navnet skaper store forventninger, men jeg vil nå si at Jericho aldri så noe spesielt omfattende ut. Men noe drittspill er det jo ikke. Har spilt mye verre :)

 

Uansett, Silent Hill 5 og Alone in the Dark 5 er spill å vente på av grøssere i år.

Og ikke minst Condemned 2, som er rett rundt hjørnet. Dette blir et herlig spillår :D

Lenke til kommentar
Tror jeg skal markere dette på listen over PS3 spill jeg ønsker meg, så har jeg "rettferdig" grunn til å investere i en PS3 og :p

 

Spillet kommer visst senere til PS3 enn de andre konsollene. I intervjuet med Todd Slepian sier han "PS2, Wii, Xbox 360 and the PC". Først trodde jeg han forsnakka seg og mente PS3 og ikke PS2, men etter å ha undersøkt litt så viser det seg at det stemmer.

 

According to CVG, Aitd5 will now be released in May. It confirms what other previews have mentioned previously that the first versions released will be the PC, Xbox 360, Wii and PS2 ones, with PS3 coming sometime later in the year.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette spillet ser bare mer og mer lovende ut etterhvert som vi får se nye glimt. Jeg elsket de to første spillene i serien og #1 i serien var et av mine første møter med PC spill. Det var utrolig bra på den tiden og det skremte vettet av meg. Jeg håper virkelig serien kommer tilbake på banen etter en svak 4de episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...