Mikkel™ Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja jeg satt her og tenkte... hmmm, hvorfor ikke lage en UI som var rettet mot the legend of zelda? Jo, jeg åpna photoshop og begynte å klippe åå lime og forme ting og nå har jeg ett førsteutkast som jeg lurte på hva dere synes om.
Leoron Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja jeg satt her og tenkte... hmmm, hvorfor ikke lage en UI som var rettet mot the legend of zelda? Jo, jeg åpna photoshop og begynte å klippe åå lime og forme ting og nå har jeg ett førsteutkast som jeg lurte på hva dere synes om. Festlig.. Zelda serien er det beste som er laget av tv-spill. Uten tvil.
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Den lyse UIfargen hadde garantert drept meg. Samtidig ser jeg ikke helt poenget, men det er nok bare meg.
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Ja jeg satt her og tenkte... hmmm, hvorfor ikke lage en UI som var rettet mot the legend of zelda? Jo, jeg åpna photoshop og begynte å klippe åå lime og forme ting og nå har jeg ett førsteutkast som jeg lurte på hva dere synes om. Festlig.. Zelda serien er det beste som er laget av tv-spill. Uten tvil. Japp, er barndommen min også ;P pluss at det finnes jo så innmari kul art til det some ser snasent ut på en fet UI. Den lyse UIfargen hadde garantert drept meg. Samtidig ser jeg ikke helt poenget, men det er nok bare meg. Er nok bare deg Nå er jo dette bare ett utkast da xD så kommer nok til å endre endel
Bear^ Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Som die hard Zelda fans jeg er så må jeg dessverre skuffe deg men jeg liker ikke personelig så mye dill i UIen. Jeg synes den skal være klar og oversiktelig og ikke ta for mye plass av skjermen. Synes og at skarpe farger i underbaren er litt for mye av det gode og enkelte ganger lyser mer imot deg enn hva som er godt. Link og Zelda i forskjellige chat vinduene synes jeg dessverre heller ikke mye om, sikker grunnet min minimalistiske smak. Men dette er min ærlige mening, ikke la den ødelegge for deg
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Den lyse UIfargen hadde garantert drept meg. Samtidig ser jeg ikke helt poenget, men det er nok bare meg. Er nok bare deg Nå er jo dette bare ett utkast da xD så kommer nok til å endre endel Altså, ikke misforstå. Zelda er mannemann, men jeg ser ikke helt vitsen med Zelda-bildler i UIen. Den bør være funskjonabel og reell i mine øyne, og gi fokus til spillet. Ellers er ideen god.
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 (endret) hehe jawohl! skal slenge frem ett bedre litt mer endret forslag da 2 Forslag til: Litt bedre? Endret 20. januar 2008 av xaviator
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Veldig mye bedre enn det første, hvertfall. Må nesten se det i full skala med knapper for å få noe inntrykk, men det kan sikkert funke. Jeg har fortsatt litt problemer med bildene, tho, som gjør det til en Zelda-orientert UI. Jeg oppfatter det som et forstyrrende element. Kult på screenshots, oppmerksomhetstagende ingame. Igjen er vel det en personlig preferanse.
Overguard Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Synes de to siste var helt ok. Er faktisk bare en uke siden jeg fant fram N64'en min, så nå er jeg i Spirit Temple å soser Eneste grunnen til at jeg liker WoW er at jeg spilte Zelda som liten vil jeg tru, før det var det bare Street Fighter og Mortal Kombat. Men Zelda derimot fikk meg til å bli interessert i RPG sjangeren
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 HPbaren må jo være hjerter! ja... det var en god ide hmmm, må se hvordan jeg kan få satt inn hjerte texture Veldig mye bedre enn det første, hvertfall. Må nesten se det i full skala med knapper for å få noe inntrykk, men det kan sikkert funke. Jeg har fortsatt litt problemer med bildene, tho, som gjør det til en Zelda-orientert UI. Jeg oppfatter det som et forstyrrende element. Kult på screenshots, oppmerksomhetstagende ingame. Igjen er vel det en personlig preferanse. Husk at den texta jeg har med på bildene er ganske fada. Når jeg får det ingame så vil bildene i combat loggen og chat'en "forsvinne" på en måte. Skal se om jeg får tid til å choppe den opp og lagt den til ingame idag.
Xint Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg så en som hadde Hello Kitty UI. Den var genial <33
Entity extraction Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Festlig at blizzard har Zelda items ingame og. Har ennå linkens sword og boomerang i banken Endret 21. januar 2008 av b@rgen
John Keats Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) HPbaren må jo være hjerter! ja... det var en god ide hmmm, må se hvordan jeg kan få satt inn hjerte texture Veldig mye bedre enn det første, hvertfall. Må nesten se det i full skala med knapper for å få noe inntrykk, men det kan sikkert funke. Jeg har fortsatt litt problemer med bildene, tho, som gjør det til en Zelda-orientert UI. Jeg oppfatter det som et forstyrrende element. Kult på screenshots, oppmerksomhetstagende ingame. Igjen er vel det en personlig preferanse. Husk at den texta jeg har med på bildene er ganske fada. Når jeg får det ingame så vil bildene i combat loggen og chat'en "forsvinne" på en måte. Skal se om jeg får tid til å choppe den opp og lagt den til ingame idag. Har forslag til HP-bar. Gjør det grønne transparent og fyll opp hjertene fra venstre til høyre med rødfarge. Endret 21. januar 2008 av Smeagoldfish
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 ser grei ut Funker det å importe custom textures i Xpearl/Agunitframes? om ikke så får jeg finne på ei smart løsning til det
Alastor Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Off topic er fjernet fra diskusjonen. Hold det konstruktivt folkens!
Mikkel™ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Fikk ikke gjort noe i det hele tatt igår : / han jeg leier hybel ifra fant ut at routern var ødelagt men får ikke fiksa det før idag. Skal update når jeg får ny router forhåpentligvis idag =)
øl_i_tastaturet Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Den lyse UIfargen hadde garantert drept meg. Samtidig ser jeg ikke helt poenget, men det er nok bare meg. Det er ikke bare deg. Jeg ser ikke helt hva Link skal gjøre i et WoW UI.
MadsFN Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Den lyse UIfargen hadde garantert drept meg. Samtidig ser jeg ikke helt poenget, men det er nok bare meg. Det er ikke bare deg. Jeg ser ikke helt hva Link skal gjøre i et WoW UI. Memories
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå