Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr denne jentas adferd?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det hele startet i høst da jeg skiftet klasse av forskjellige årsaker (lang historie). Vi var på klassetur for noen måneder siden, og da endte jeg og en jente opp i samme seng sammen med to andre. De stakk etterhvert, men vi ble liggende tett inntil hverandre. Etter noen minutter blir vi avbrutt (avbrutt og avbrutt, ikke at vi holdt på med noe annet enn å ligge der.).

 

Danset en del med hun på juleballet, og ga hun et kyss på kinnet. Hun smilte vennlig tilbake og holdt øyekontakten til jeg runda hjørnet.

 

Hun møter som regel ikke blikket mitt når jeg ser på henne og hun vet at jeg ser på henne, men det hender at jeg snur jeg og ser at hun ser på meg. Vi hadde en slags lek i klasserommet da jeg kom i høylytt diskusjon med nabogruppen angående ett spørsmål. Da turte hun se på meg (fordi alle andre gjorde det?). Vi danset polynese (spellcheck, noen?) i gymmen en gang. Jeg ba henne opp. Hun virket veldig glad for det.

 

En annen gang i klasserommet setter jeg meg på pulten ved siden av hun (vi sitter en og en i klasserommet). Var en hel gjeng som satt og pratet. Uansett, hun setter seg med ryggen mot meg, men snur seg nesten hele tiden og ser på meg (ikke helt rundt, men snudde hodet slik at hun kunne se meg i øyekroken).

 

Hun er aldri på msn, så jeg får ikke snakket med henne der heller. Hun har ikke blokkert meg, da flere av mine venner har sagt at hun aldri er der. Sendte melding for en stund siden, men fikk ikke svar.

 

Venninene hennes har sagt at jeg burde 'prøve meg' på henne, men er ikke sikker på hva hun virkelig synes om meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm.... høres veldig kjent ut det der ja... :p vel jeg var i nettopp samme situasjon som deg med ei i klassen... hadde tenkt jeg skulle "prøve meg" på henne på en fest, men hu ble så full, og jeg var sjåfør så skulle kjøre henne hjem.. endte med at hu kyssa meg isteden for da jeg fulgte henne til døra, og siden da har vi vert sammen... så jeg slapp jo å prøve meg men ville ikke ha venta til hu du er ute etter hadde "prøvd seg" på deg... jeg sier GO FOR IT!

Lenke til kommentar

Hun er ganske sjenert. Har hørt at kino ikke helt tingen i det siste(?). Noen som har forslag til ting jeg kan "be" henne med på? Har huset helt for meg selv helga om en og en halv uke. Kanskje jeg skal spørre om hun vil se en film eller noe..?

Lenke til kommentar
Hun er ganske sjenert. Har hørt at kino ikke helt tingen i det siste(?). Noen som har forslag til ting jeg kan "be" henne med på? Har huset helt for meg selv helga om en og en halv uke. Kanskje jeg skal spørre om hun vil se en film eller noe..?

Be henne hjem til deg på en god middag og en film ville nok funket bra :yes: .

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Å så søtt :) Innviter hun hjem til deg.. Hvorfor er det dårlig ide med middag? Hvis du bare vil se film høres det ut som du forventer noe.. Altså.. Enkel mat MENS dere ser film? Så blir det ikke pinlig stillhet heller.. Hvis hun er sjenert pass på å snakke hvis det blir stille. Ha på musikk og sånne ting.. Kos dere :) Ikke gå for sakte frem heller.. Du kan jo feks holde rundt henne under filmen.. Og kanskje kysse hun når hun går om du får god respons?

 

Åhh.. Savner den tiden..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...