Gå til innhold

Mp3 Sorterings programvare


Mefistho

Anbefalte innlegg

Sikkert blitt spurt etter dette før,

men okey. Altså. Jeg leter etter et programvare som vil ta min VELDIG uorganiserte Mp3 mappe, og rydder det opp i mapper, tagger om navn, eventuelt renamer ikke spessifiserte filer, sletter duplikater osvosv. gjerne laste ned covers.

Prøvd meg på en del forsjellige programmer, men enten så får jeg de ikke til å virke som jeg vill, eller så har de ikke de funksjonene jeg leter etter.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

MediaMonkey er nok et av de programmene som har kommet lengst når det gjelder tagging. Det gjør mange, men ikke alle funksjonene automatisk for deg, men hvis du vil ha system i musikken din så er det faktisk verdt det..:)

 

Freebird!...

Lenke til kommentar

Det finnes (foreløpig) ikke noe mirakelprogram som der du bare markerer en mappe med tilfeldige mp3-filer uten noe som helst tags og elendige filnavn og som plasserer de i mapper, fjerner duplikater og laster ned album art. For at MediaMonkey skal kunne organisere biblioteket ditt, må du ha tagene i orden (den kan hjelpe deg med det, og ofte trenger du ikke gjøre det på mer enn 1-2 sanger pr. album, men det går ikke av seg selv). først da kan MM organisere alt i en valgfri mappestruktur, fjerne duplikater, laste ned album art og mye annet nyttig. I starten må du nok ta i et tak, men når det er gjort er det lett å holde det organisert, og det er helt klart verdt det! :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...