Gå til innhold

Rev opp vindu i hybelen min - hvem kan fikse?


mihcaoj

Anbefalte innlegg

Historen før hendelsen:

Jeg hadde vært i byen å trent, og har aldri med meg husnøkkelen pga det alltid er noen hjemme og hvis ikke så er det ihvertfall ikke låst(selv om di andre har gått ut). Det jeg opplevde da jeg kom hjem(15:10) var at det var låst i ytterdøra.. Det jeg deretter tenkte var om det kanskje var noen inne, men som bare hadde låst døra av en eller anna merkelig grunn..(bor med 3 andre). Jeg banka på alle vinduene til rommene, men ingen svarte.. Det jeg da gjorde var å gå til rommet mitt(vinduet mitt sto på gløtt(med barnesikring/tyverisikring slik at det var litt oppe)..

 

Bussen til jobb(jobber som pizzabud for peppes pizza, og hadde frivillig tatt skiftet til en fyr som hadde tatt det for en anna fyr som ikke kunne pga sykdom..) gikk 15:15 og jeg måtte handle raskt.. Det jeg da gjorde var å prøve å nå barnesikringen uten å rive opp vinduet.. det gikk ikke.. jeg tenkte fort igjennom konsekvenser for jobben min og hva straffen min kom til å være om jeg faktisk rev opp vinduet.. jeg kunne ikke ringe sjefen og si at jeg kom for sent(det hadde ikke blitt godtatt da pizza for flere tusen kroner mest sannsynligvis hadde gått til 1/2 grunnet leveringsgaranti) og i tillegg til at mobilen lå innelåst på rommet. Hadde det vært en tlf-selger-jobb for u2can så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men jeg er fullt klar over konsekvensene for å komme for sent på jobb, eventuelt ikke komme i det hele tatt.

 

MEN! det jeg nå trenger hjelp til er: HVEM i alle dager kan jeg ringe til for å fikset dette? det er bare den ene siden(ene hempen) som har blitt ødelagt, klarte å kravle inn uten å rive opp begge... har mest lyst å fikse dette uten å måtte fortelle leietaker at jeg rev opp vinduet(selv om jeg tror han vil forstå) pga jeg hadde glemt nøkkelen.

 

HASTEHJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...