Gå til innhold

Larry til filmens verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå prøvde jeg aldri forrige nyversjon av Larry, så jeg skal være forsiktig med å dømme det (orket ikke prøve da folk rundt meg sa det var voldtekt av opprinnelige Larry).

 

Er jo spennende at Allen Covert skal skrive handlingen, ikke det værste valget de kunne gjort. Får vel prøve dette, selv om jeg er mer opptatt av Larry enn hans nevøer. :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Nå prøvde jeg aldri forrige nyversjon av Larry, så jeg skal være forsiktig med å dømme det (orket ikke prøve da folk rundt meg sa det var voldtekt av opprinnelige Larry).

 

Er jo spennende at Allen Covert skal skrive handlingen, ikke det værste valget de kunne gjort. Får vel prøve dette, selv om jeg er mer opptatt av Larry enn hans nevøer. :)

 

Helt enig med deg. Har lastet ned spillet, men aldri spilt det. Det blir liksom ikke det samme med nevøen som orginalen. Har sett noen klipp på youtube og spillet ser liksom ikke helt ut som de gode gamle.

 

Nei, etter min mening skal et Larry spill skrives av Larrys far Al Lowe. Han sa selv i et intervju at han hadde veldig lyst til å lage et nytt spill og håpet inderlig at han skulle bli spurt om å skrive manus til "Magna Cum Laude", men det skjedde aldri.

 

Må nok spille "Magna Cum Laude" når tiden strekker til engang og det nye. Det lages jo stort sett bare crap futuristiske skitspill allikevel så det kan vel ikke bli så aller verst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...