Gå til innhold

Norsk Neverwinter Nights 2 server!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prøver å spre litt av det gode ord:

Land of Immortals ble opprettet kort tid etter at Nwn2 ble utgitt. Vi er blandt de bedre serverne der ute og det hadde vært gøy å se flere nordmenn hos oss!

Du kan lese om serveren i battlefield.no's nyhetsartikkel her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=95408

eller besøke vår hjemmeside her:

http://nwn2.ruuddata.com

Håper vi ses! :)

Endret av Agnion
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min har never winternights 2 liggende, jeg har instalert det på maskinen min, men har ikke prøvd det enda.

kan du forklare meg hvordan dette spillet skal spilles?

vil jo selvsagt joine serveren da vettu =)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Ja vi kommer til å ses! :)

Btw støtter NWN2 æ, ø og å?

Har lyst til å lage en char på den serveren med navn Runarr Blodøks ^^

Skrevet (endret)

Seer: Det er et rollespill som baserer seg på levels og forskjellige klasser og kombinasjoner man kan ta. Lett å lære, men vanskelig å mestre. Ta en titt på den artikkelen jeg postet. Står en del der. Spillets struktur har noen likheter med Wow, men må ikke forveksles med wow på noen som helst måte. :)

Forøvrig er det en del screenshots fra servern i den artikkelen.

Gnåleren: Kjempe bra!! Rimelig sikker på at det støtter norske bokstaver, ja :)

Endret av Agnion
Skrevet (endret)

Leste gjennom artikelen nå. høres veldig bra ut egentlig =)

men jeg har noen spørsmål:

1. Hvordan kobler jeg meg opp til serveren?

2. Jeg prøvde single player, det hakket veldig mye, er det mulig og sette ned grafiken? og vil online delen kreve like mye "PC" får å kjøre spillet bra?

3. Er det mulig å lage seg en crafter? som kan lage rustninger og våpen...osv

4. Hvordan er det man beveger seg? er det W-S-D-A ? er det sånn at jeg klikker meg fremover, eller holder jeg ned en musetast og beveger meg den veien jeg har pilen?

Endret av SeerShadow
Skrevet
Leste gjennom artikelen nå. høres veldig bra ut egentlig =)

men jeg har noen spørsmål:

1. Hvordan kobler jeg meg opp til serveren?

2. Jeg prøvde single player, det hakket veldig mye, er det mulig og sette ned grafiken? og vil online delen kreve like mye "PC" får å kjøre spillet bra?

3. Er det mulig å lage seg en crafter? som kan lage rustninger og våpen...osv

4. Hvordan er det man beveger seg? er det W-S-D-A ? er det sånn at jeg klikker meg fremover, eller holder jeg ned en musetast og beveger meg den veien jeg har pilen?

1. Velg Multiplayer->Direct Connect->Skriv: www.truud.com. Eller gå inn i Internet Games velg PW Action som kategori og se etter Land of Immortals.

2. Se options og prøv deg ut.

3. Det er avhengig av serveren. Tror ikke crafting systemet som vi håper å frigi i løpet av noen få dager vil være basert på crafting skills & feats, men det er masse man kan lese seg til på forumet vårt.

4. Point and click og wsda. Velg selv. :)

Skrevet

lagde meg en character opå serveren å gikk litt rundt omkring, snakked med en drage og en mann, som fikk meg sendt et annet sted..

var det øverste valget som var recommended =)

skjønner egentlig fint lite av dette spillet, er jo så folketomt, finner heller ingen ting jeg kan drepe eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...