Gå til innhold

100 fan(t)a(s)tiske sitater fra kristne forum.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
One of the most basic laws in the universe is the Second Law of Thermodynamics. This states that as time goes by, entropy in an environment will increase. Evolution argues differently against a law that is accepted EVERYWHERE BY EVERYONE. Evolution says that we started out simple, and over time became more complex. That just isn't possible: UNLESS there is a giant outside source of energy supplying the Earth with huge amounts of energy. If there were such a source, scientists would certainly know about it. [emphasis added]

 

Haha, konge!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på at en bekymret mor, kan få noe enda mere syndefullt å fordøye, etter hvert.

 

I am a bit troubled. I believe my son has a girlfriend, because she left a dirty magazine with men in it under his bed. My son is only 16 and I really don't think he's ready to date yet. What's worse is that he's sneaking some girl to his room behind my back. I need help, God! I want my son to stop being so secretive!

:)

Lenke til kommentar

Vorpal fant favoritten min.

Den må tenkes på ett par sekunder, for den er så enormt mye dummere enn den ser ut til ved første øyekast.

 

Norsk oversettelse:

 

En av de grunnleggende lovene innenfor fysikk er termodynamikkens andre lov.

Denne forteller oss at etter hvert som tiden flyter, går energien over i lavere former; entropien øker.

Evolusjon mener noe annet enn en lov som er akseptert av ALLE, OVER ALT: Evolusjon sier at vi startet i det enkle, og at vi over tid ble mer komplekse.

Det er bare ikke mulig: MED MINDRE det finnes en kjempesvær kilde til energi som forsyner jorden med enorme mengder energi. Dersom det fantes en slik kilde ville forskerene garantert visst om den.

 

 

En kjempesvær kilde til energi som gjør livet på jorden mulig?

SOLA for fanden!

 

Herre min hatt, jeg får tårer i øynene og ett halvt år lagt til livsløpet mitt hver gang jeg gjenoppdager dette gullkornet.

 

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Athiests as a Majority

 

This is what it would be like, if the majority of people were athiests.

ATHIEST KID: Mom, I'm going to go fuck a hooker.

ATHIEST MOM: Okay, son.

ATHIEST KID: Afterwards, I'm going to go smoke pot with my friends, since it's "not addictive."

ATHIEST MOM: Okay, come home soon!

 

The athiest kid leaves the room. The father comes home from work several minutes later.

 

ATHIEST DAD: Hey!

ATHIEST MOM: Hi, honey! I'm pregnant again. I guess I'll just get another abortion, since "fetuses don't count as human life."

ATHIEST DAD: Okay, get as many abortions as you want!

ATHIEST MOM: Oh, and don't go in the bedroom.

ATHIEST DAD: Why not?

ATHIEST MOM: There are two gay men fucking eachother in there.

ATHIEST DAD: Why are they here?

ATHIEST MOM: I wanted to watch them do it for awhile. They just aren't finished yet.

ATHIEST DAD: Okay, that's fine with me!

 

Suddenly, their neighbor runs into the house.

 

ATHIEST NEIGHBOR: Come quick, there's a Christian outside!

ATHIEST MOM: We'll be right there!

 

The athiest couple quickly put on a pair of black robes and hoods. They then exit the house, and run into the street, where a Christian is nailed to a large, wooden X. He is being burned alive. A crowd of athiests stand around him, all wearing black robes and hoods.

 

RANDOM ATHIEST: Damn you, Christian! We hate you! We claim to be tolerant of all religions. But we really hate your's! That's because we athiests are hypocritical like that! Die, Christian!

 

THE END

:!:

Lenke til kommentar

Denne var bare SÅ bra :D :D :D

 

all the evolutionists, tell me something. i know how the big bang "has happened, but tell me, wouldnt an explosion, especially one that size, take away life instead of allow it? think about it.

 

Eller denne:

I don't have to "prove" anything.

 

You see, I have this wonderful thing called "faith" and with that I have no need of proof.

 

*STØNN*

 

For noen enormt dumme, ignorante imbasile idioter! Jøss, trodde ikke det var mulig å en gang TENKE opp halvparten av det som står her, langt mindre å TRO på det! Men det er, ser det ut til, ikke de skarpeste knivene i skuffen vi har med å gjøre her, helt TYDELIG!

 

Ha ha, for en side. Masse konge kommentarer! Det er så jeg for vondt inne i meg når jeg tenker på hvor ignorante det går an å bli! Egentlig merkelig at de i det hele tatt KAN skrive......

 

:dribble:

Endret av strayder
Lenke til kommentar

Jeg er kristen. Som i at jeg tror Gud elsker meg og sendte sin sønn for å dø og stå opp fra de døde etter to dager. Om noen mener jeg er tullete på grunn av det kan jeg fint leve med det.

 

Men: Det slår meg når jeg leser denne type diskusjoner at jeg har mindre til felles med en del av mine "brødre i Kristus" enn jeg har med den gjevne ikke-fanatiske muslim eller humanetiker. Det slår meg at en dag godt kan komme da jeg kan komme til å måtte forsvare vår kulturarv og mine barns menneskeverd med våpen i hånd mot gale fundamentalister som kaller seg kristne. Like gjerne som gale fundamentalister som kaller seg muslimer.

 

God help us all...

 

:roll:

Lenke til kommentar

Ohh, mye bra!

 

[Talking about an eleven year old girl who was raped and then buried alive]

 

god was sacrificing this child as a way to show others the light. much as he did his own child. what a beautiful gift he has given us.

 

Nydelig :wee:.

 

A missionary I knew watched a bullet headed for him do a RIGHT ANGLE before it got to him.

 

Godt syn må jeg si!

 

[on why God had to have written the Bible]

 

But think about it, who is smart enough to write the Holy Bible? The answer, no one.

 

[...]

 

How could people back then have written words with such intellegence? We were not very educated back then, we all know. So tell me, how could people back ages ago could have written the bible?

 

... Hah!

Lenke til kommentar

denne syns jeg var bra

 

"Everyone knows scientists insist on using complex terminology to make it harder for True Christians to refute their claims.

 

Deoxyribonucleic Acid, for example... sounds impressive, right? But have you ever seen what happens if you put something in acid? It dissolves! If we had all this acid in our cells, we'd all dissolve! So much for the Theory of Evolution, Check MATE! "

Lenke til kommentar
"Sorry but scientists have just shown that mice DNA is more similar to humans than human DNA. So would evolutionists then declare that humans came from mice? Probably. That's because most people can't think for themselves and are confused about reality. That's why they believe anything scientists say."

haha, muse DNA ligner mer på mennesker enn menneske DNA :!: :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...