Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW golf IV, tar IKKE brente CD-er! noen tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du gir ikke spessielt mye info, som hvilket brenneprogram, om du har prøvd andre, plater/ brennere /brenneprogrammer, om vi snakker mp3 til cd eller bare kopier av andre cd'er

bare for å være heeelt sikker:

hvis du brenner fra mp3,så brenner du det ikke som MP3 disk ikke sant? du konverterer det? (en god tommelfingerregel er at hvis du får plass til 100 låter er det MP3)

det er det ikke sikkert den integrerte spilleren takler

litt avhengig av kvalitet og lengde osv har en vanlig cd plate plass til mellom 15 og 25 spor hvis du ikke brenner det som mp3.

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Det har du helt rett i. Her kommer en del mer utfyllende informasjon.

 

Spilleren i bilen tar ikke mp3, så det er her snakk om vanlig audio cd.

 

Jeg brenner med Nero 6.6.1.4. Brenneren er av typen BenQ 1620 med nyeste firmware.

De platene jeg har testet så langt er Samsung sine full face hvite disker. Ellers har jeg prøvd alle de "gamle" cd-platene som fungerte i den gamle bilen, det var brent litt forskjellig som verbatim og TDK.

 

Får opp "error" i bilen på alle platene, hvor den ber meg sjekke cd-platen

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har også en golf 4 med integrert CD/navi pakke, antar det dreier seg om samme Spilleren da. Min tar brente CD-er. Men den hopper med jevne mellomrom på en måte som standalone CDspillere ikke gjør på samme platene...

 

Mulig den er kresen på akkurat disse platene?

 

Du har husket å "finalize" platene da? er det mulig at denne spilleren ikke liker multisession plater, mens pioneeren din var mer slepphendt på det? :p

Lenke til kommentar

Flere bilspillere er ofte kresne på hva slags plater som brukes og hvilken brenner du bruker..

 

Selv har jeg billigspillere som ikke takler en mp3 plate, men en dyrer spiller fra samme produsent duger fett, og dette er tilfellet når jeg bruker brenneren på den stasjonære maskinen..

Bruker jeg brenneren på laptopen er det ikke noe problemer med noen av spillerene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...