Gå til innhold

sdf


Gjest Slettet-whwZcV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-whwZcV

PKY23632.png

denne filen som er gul ring rundt er rik tekst og lagret som en .css dokument?

jeg trykker på den kommer filen bare opp i tekst edit igjen.

Vis jeg oppner den i fks, mozzila firefox kommer det bare sånn : Lagre fil til disk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
Det er ikke meningen at du skal kunne se siden din når du åpner css-fila. Forhåpentligvis har du linket til den i html-fila. Åpne den, så skal det funke. Btw, du vet hva css skal brukes til ikke sant?

Layout og design.

hva mener du? opne så skal det gå? kan du Mac? når jeg opner den kommer jeg bare tilbake til text edit.

 

Nei så det er ikke meningen og se hva du har gjort? bare og lage noen streker her og der så får vi håpe det passer?

nei du "Reiten" trukke det ass.

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar

Altså. En CSS-fil er en ren tekstfil, som blir tolket av nettleseren. Hvis du ikke har linket til denne filen i HTML-dokumentet ditt, vil den ikke funke. Uansett hvor mye du prøver å åpne en CSS-fil i en nettleser, vil du bare bli presentert med teksten i CSS-filen. Du må åpne HTML-dokumentet ditt, med korrekt linking til CSS-dokumentet i en <link> i head for at CSS-en skal gjøre noe.

 

Om du har MacBook eller ikke har ingen verdens ting å si uansett. Jeg har også MacBook, men har aldri hatt noen problemer med det du nevner, så det er nok du som gjør noe feil her. Den holdningen du har i denne posten her gjorde nesten så jeg ikke gadd å hjelpe deg nå, sammen med det faktum at jeg aldri har sett deg på forumet før.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...