Gå til innhold

Hva foretrekker du: blondiner eller brunetter?

Jo Are

Hva foretrekker du?  

54 stemmer

1. 1. Blondie or the brownie?

• Blondiner
      10
    • Brunetter
      44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge fargen passer til huden og øyenbrynene. Naturlig er best.

Men jeg skal vel ikke si noe ettersom jeg hadde nesten svart hår en periode.

Skrevet

Hull er hull ...

Men hvis noen setter en pistol inntil hodet mitt og tvinger meg til å velge enten en digg blondine eller en digg brunette, ville jeg nok valgt blondinen. Skal alikevel ikke protestere på at det finnes mange kurante brunetter.

Skrevet

Brunetter, blondiner er så utrolig typiske som alltid henger med hockey gutter, drikker seg fulle hver helg, brunkrem og oversminka...

Skrevet
Kommer helt ann på personen, men holder en knapp på brunetter. Selv om jeg aller helst foretrekker ravnsort hår.

Er absolutt enig. Sort hår er helt fantastisk.

Henger meg på her. Svart hår er digg :)

Skrevet
Begge kan være like vakre, men jeg har en vane for å "falle for" jenter med mørkt hår.

Pang pang, samme som Nyhus. Dumt du(trådstarter) har valgt de 2 styggeste/ekleste brunettene som eksempel. Men det får nå være.

Skrevet

Det eneste negative jeg har å utsette på hårfarge er hvis du skulle være så uheldig å gå ned på ei med "Fire Crouch"

:!: Liker ikke rødt hår..

Utenom det, så har jeg ingen preferanser. Liker ikke å ekskludere noen grunnet hårfarge (med mindre det er snakk om chicks med rødt hår da selvsagt)...

Skrevet

Foretrekker brunetter selv, men tingen er det at nesten alle "blondiner" på min alder har farget det og det går for meste i platinablondt noe som er utrolig stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...