Gå til innhold

Mye å spare på operatør bytte!


Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt meg Mobildeal Kontroll abonnement som virker meget rimelig og oversiktlig.

Jeg hadde tidligere abonnement hos telenor og føler meg nesten litt lurt. Utrolig hvor store forskjeller det er på pris på de forskjellige abonnementene! Problemet er at mange av operatørene lager nye abonnementer istedenfor å senke prisene på eksisterende. Det er takken for å være lojal kunde.

 

## redigert av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobildeal.no - 3000 minutter inkludert. Men du må betale startavgift på samtaler, samt kostnader for sms og mms. 279 kroner i etablering og 120 kroner for portering av nummer og simkort. De er en underleverandør av Network Norway ifølge websidene. Mer info på Mobildeal sine hjemmesider. Ok tilbud i grunn..

 

Legg også merke til at trådstarter ble medlem i dag, litt snikreklame? :p

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Noen av telefonprisene er høyere enn hva du må betale andre steder, men sånn er verden. Det som er mer tvilsomt er at jeg ikke finner prisene til norske nummer som begynner med 0 eller 8. Her er det ofte mye snusk.

Lenke til kommentar
Tja.. hos netcom får du samme deal med 3000 minutter for 250.. og når de faktisk tar ekstra for innmelding og portering så er det vel ganske så uaktuellt..

Kan ikke si jeg ble VELDIG imponert.

 

Men den dealen hos Netcom er kun tilgjengelig som bedriftsabonnement, mobildeal.no gjelder for privatpersoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Operatørbytte i ett ord!

Nå er både du og jeg off topic. Jeg har samme mening som deg om orddeling, likevel oppdager jeg at jeg deler ord når jeg skriver, og så må jeg sette dem sammen når jeg leser korrrektur. Men, please, ikke flere kommentarer til dette.

Lenke til kommentar

Hva med frivenner eller hva det heter? Ring så mye du vil til alle netcom kunder for 30 kroner eller hva det er. Fikk dette akkurat selv, så gjenstår å se hvor mye jeg bruker det, i første omgang har det blitt mye meldinger (fritext abbonementet til Netcom, med frivenner saken :) )

Lenke til kommentar
Operatørbytte i ett ord!

Nå er både du og jeg off topic. Jeg har samme mening som deg om orddeling, likevel oppdager jeg at jeg deler ord når jeg skriver, og så må jeg sette dem sammen når jeg leser korrrektur. Men, please, ikke flere kommentarer til dette.

Jeg er egentlig enig med deg.

Men det var min eneste fornuftige reaksjon der og da på denne "reklamen" for mobildeal. Virker merkelig at dette ikke blir stoppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...