Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Artig med Zucca, men Rangers har ingenting i en SCF å gjøre. Synd sluttspilloppsettet er som det er, er minst 7-8 sides fra western som er vesentlig bedre enn NYR (og Habs, jmf ECF.) Kun Boston Bruins fra eastern conferance skal på papiret ha en mulighet mot LA eller Blackhawks. Nå skal det sies at det blir en game 7 i mad house mellom de to - en av mange lange og tøffe serier for begge parter. NYR har hatt en ekstremt mye lettere vei til finalen og har Henrik Lundqvist, mannen som alene har ført sitt Rangers stil SCF. Det er også de eneste punktene som taler i favør NYR.

 

Satt opp min drømme 1-2-3 femman og 4 line sålangt i POs, har måtte skyve noen centere ut som løpere.

 

Jamie Benn (Dallas Stars) - Anze Kopitar (LA Kings) - Patrick Kane (Chicago Blackhawks)

Ryan Suter (Minnesota Wild) -Drew Doughty (Los Angeles Kings)

Lundqvist (New York Rangers)

 

Marian Gaborik (LA Kings) - Jonathan Toews (Chicago Blackhawks) - Joe Pavelski (San Jose Sharks)

PK Subban (Montreal Canadiens) - Duncan Keith (Chicago Blackhawks)

 

Zach Parise (Minnesota Wild) - Ryan Getzlaf (Anaheim Ducks) - Nathan MacKinnon (Colorado Avalanche)

Jay Boumweester (St Louis Blues) - Brent Seabrook (Chicago Blackhawks)

 

Sutter (Penguins) Bickell (Chicago Blackhawks) - Brassard (Ny York Rangers)

 

Har kun valgt 1 spiller fra STL og mange fra hawks, så rimelig objektiv pick. San Jose og Avalanche de mest underholdene å se på, Minnesota og Jackets årets positive overraskelser, Boston Bruins den største skuffelsen. STL vs Blackhawks den beste serien, tett fulgt av LA vs San Jose. Årets verste PO innsats fra Flyers og Red Wings (skadeplaget, men still.) Tossup mellom Getzlaf, Doughy og Jamie Benn som de mest sexy på puck, Avalance får for mest drama, Ludde for best goaltending.

 

Ingentvil om hvem som er MVP dog. Selv om Kane og Toews gjør sitt når det virkelig gjelder, er det Anze Kopitar som har regjert i sluttspillet. Doughty beste back, Keith som god nr 2.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

05_NHL_Shield.png

 

Tråden for oss som følger verdens beste hockeyliga, National Hockey League smile.gif

 

Lagene i NHL:

 

Eastern Conference

 

Atlantic Division:

 

New Jersey Devils

New York Rangers

New York Islanders

Philadelphia Flyers

Pittsburgh Penguins

 

Northeast Division:

 

Boston Bruins

Buffalo Sabres

Montreal Canadiens

Ottawa Senators

Toronto Maple Leafs

 

Southeast Division:

 

Atlanta Thrashers

Carolina Hurricanes

Florida Panthers

Tampa Bay Lightning

Washington Capitals

 

Western Conference

 

Central Division

 

Detroit Red Wings

Chicago Blackhawks

Columbus Blue Jackets

St.Louis Blues

Nashville Predators

 

Northwest Division

 

Calgary Flames

Colorado Avalanche

Edmonton Oilers

Minnesota Wild

Vancouver Canucks

 

Pacific Division

 

Dallas Stars

Phoenix Coyotes

Anaheim Ducks

San Jose Sharks

Los Angeles Kings

 

 

Etter jeg fikk meg Canal+ har jeg blitt genuint interessert igjen, selv om jeg alltid har fulgt med. Pittsburgh Penguins er forresten favorittlaget, Crosby er Gud smile.gif Andre sympatilag er Colorado, Edmonton og Columbus smile.gif Hva er deres?

 

Forresten veldig hyggelig med Penguins sin seiersrekke for tiden smile.gif

Ny på forumet her. Noen som følger med NHL enda? Rangers og Zucc slo Crosby og pingvinene på søndag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Ny på forumet her. Noen som følger med NHL enda? Rangers og Zucc slo Crosby og pingvinene på søndag.

 

Kan vel ikke si jeg følger så veldig nøye med, men ser en kamp i ny og ne.

 

Hvertfall gøy å se at Rangers har begynt å spille hockey igjen. Steinalderhockeyen som Tårtan står for, er grusomt kjedelig. AV sin stil er raskere og morsommere, mer teknisk og det passer tydeligvis mye bedre for Zucca. Han er nr 2 i Rangers med ES poeng.

Synd for oss Nordmenn att MSL har okkupert plassen i 1. PP oppsettet. Men mange fans mener Zucca hadde gjort en vel så bra jobb der. MSL blir 40 i år. Zucca blir 28 i September

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Draften går av stabelen i florida til helga, ikke akkurat noen bombe at det er McDavid og Eichel som går først, men er spent på å se om det skjer noen blockbuster trades ila den nærmeste tiden. Gleder meg til å se hvem som overbetaler for Phil Kessel. tipper han går tidlig i sommer. drømmer om Jordan Eberle og OEK til STL for hele topplinja, 2016 1 round og berglund++ Ikke at det skjer, men lov å være muppet på sommeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva tror folket om Andreas Martinsens mulighet til å hevde seg i NHL? Avs fansen i Colorado oppfatter ham som en tvers igjennom gjennomsnittsspiller, men størrelsen og villigheten til å ta de tøffe jobbene taler til hans fordel. Han var jo på development camp hos Capitals for et par sommere siden uten at han bemerket seg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Liten. Ender nok opp med å spille for San Antonio Rampage før han returnerer til europa tenker jeg. Det finnes mange som han, ganske begrenset ferdighetsregister for å spille i NHL.  

 

Phil Kessel til Penguins, det ER sommerens overgang! Skjedd utrolig mye i sommer, uten at jeg trenger å liste opp det her, er jo tross alt ingen som har glede av det uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...