Flamme73 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg får ikke installert Jedi academy. På 33 eller 34% kommer det opp error fikk ikke helt med meg hva det sto. 'Jeg har prøvd og stenge alle programmer utenomm installasjonen. Men det kom fortsatt. Har installert det før. Kan noen gi meg et litt veldig raskt svar! Takker på forhånd!
Flamme73 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Her var det noe av det som sto: Compotent transfer error Datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll) Vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for og få dette til i dag må bare ha det på dataen.
Flamme73 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Jeg trenger kjapt svar lei av og vente siden ingen bryr seg om og svare plz gjør dette Takker for svar.
Flamme73 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Feil på installasjons CD-en. Hva kan jeg gjøre for og få den til og funke?
covah Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Se om det er noe riper/smuss/fettflekker på CDen. Dersom du skal tørke av ting, er det best å tørke fra midten og ut, IKKE fram og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå