Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har søkt PHS. er 85 modell, så blir 23 i år.. eg jobber over 100t i mnd som vekter vedsia påbyggingsår, så har dessverre ikkje fått trent alt for mykje :/ trener med 50kg no, og legger på litt kver veke, så får håpe eg klarer å få benk over 60, sånn at eg klarer noke fornuftigt der:/ skal heldigvis jobbe mindre framover, så får meir tid til trening og karakterer. satser på 4.7 ca i snitt før tillegg. Har også vert i militæret, så håper eg kjem inn. Mulig eg tar eit år til på Ingeniør høgskule før eg søker PHS igjen. for å få trent enda meir, og ha prøvd litt alternativer.

 

Politijurist kunne vert artigt å prøvd.

 

Får du tilgang til mange kurs som 2 års student?

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Løpstesten er tung i og med at du stanser opp for å legge deg på mage og rygg to ganger hver runde.

Hvor langt er vanlig å løpe?

Jeg løpte 3200 meter på 10:45, så jeg regner med at jeg skal klare kondisjonstesten uten problemer (jeg er vant til å løpe. Jeg elsker det).

Derimot frykter jeg kroppshevningen.

Men, jeg har fortsatt noen år på meg.

 

Jeg tenker at jeg skal på folkehøyskole med hovedfag i trening til høsten, for så å gå inn i militæret året etterpå. Deretter skal jeg søke meg inn på PHS.

Lenke til kommentar
Disse testene blir vi foretatt 2- 3 ganger i førsteklasse om jeg husker det riktig.

I andre klasse blir vi testet på dette 2 ganger, hvorav vi må bestå kravene den andre gangen vi blir testet. I tredje klasse blir det eksamen i det.

Hva om du ikke klarer å bestå feks kondisjonstesten i andreklasse. Blir du kastet ut av skolen?

Og er det eksamen i benkpress?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...