Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

ey baba er imot innblanding i Iran fra verdenssamfunnet og er motstander av USA og Israel. Virker heller ikke som noen fan av NATO. Det er alt jeg vet ettersom vi kun har møttes i Politikk og samfunn.

Har egentlig ikke så mye mer å si ang Glimti, er bare en viss ganger man kan klarer å finne noe nytt om noen.

Så hvorfor gidder du å skrive når du ikke har noe nytt å tilføye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glimti er tydeligvis opptatt av politikk og det meste som har med samfunn å gjøre. Han har sterke og kontroversielle meninger, og står 100% for dem. Jeg har fått et inntrykk av at han er den typen som ikke bryr seg om hva folk mener om ham og full av selvtillit.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Liksom.. bare ta en hel del setninger ut av en tråd på lekeplassen og brukt de som ei faktaliste her.. genialt! :D

On-Topic: For å være ærlig har jeg ikke sett Dermuszdel så mye før, hvilket må bety at han/hun er relativt ny på forumet. Henger mye rundt på lekeplassen og er veldig morsom :)

Skrevet (endret)

Heter Lars og er velidg aktiv overalt på forumet egentlig. Er vel rundt 30 elns, det har jeg ihvertfall fått inntrykk av. Er ganske smart og har sterke meninger.

Endret av Therawyn
Skrevet (endret)

Uten å se i profilen vet jeg at L4r5 er rundt 30 år, er glad i forumet og heter overraskende nok Lars.

Edit: To late

Therawyn

Det eneste jeg vet er at du er jente og liker Elijah Wood. :)

Endret av Kontorstol
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dermuszdel heter Vegard og er ustyrtelig morsom :D Han liker å lage mat i bare boxere. Går på skole, men gjør aldri lekser.:p Mest aktiv på Lekeplassen, så vidt jeg har fått med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...