Gå til innhold

Hva syns du om kriminelle?

John-Abruzzi

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes ikke mye om noen som bryter loven, men setter voldtektsmenn under butikktyver f.eks.

Virkelig? Jeg synes det er mye verre at f.eks. en person voldtar et barn, enn at en fyr stjeler ett par tusen fra kassa på prix.

Get some sleep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting alle de "tyngre kriminelle" har til felles er jo at de tar noe fra andre som ikke er sitt. Enten det er penger eller fartsløver som stjeler sikkerheten til andre i trafikken.

Mao, egoister.

Skrevet
når det gjelder kriminalitet så mener jeg ar man bør følge "en tann for en tann".

Hvordan rettferdigjør du at rettsystemet skal hevne seg på folk?

Skrevet
når det gjelder kriminalitet så mener jeg ar man bør følge "en tann for en tann".

Hvordan rettferdigjør du at rettsystemet skal hevne seg på folk?

På grunn av lite bakgrunnsinfo vil jeg tro.

Skrevet

Kriminelle er bra! Tenk så mange politimenn, sikkerhetsselskaper osv. som ville vært arbeidsløse uten. Vi trenger kriminelle sånn som samfunnet er lagt opp i dag.

Skrevet

Disse politimennene og vekterne kunne gjort noe nyttig i stedet.

Jeg sier ikke at politimenn er unyttige. Men i en perfekt verden kunne de gjort mer nytte for seg som fabrikkarbeidere, da det ikke ville vært noen kriminelle.

De kunne tatt samfunnet videre i stedet for å rydde opp etter de som søler.

PS. MP3-nedlastiong er ulovlig, men ikke kriminellt. Sjekk definisjonen på ordet kriminell, det utelukker små forseelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...