Weir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eg skal reinstallere Windows XP Home Edition på maskinen. Eg har ingen Windows CD. Det skal være installasjon ting i maskinen. Eg skal bare trykke på en knapp på oppstarten, men hvilken knapp vet eg ikke. Det er en Stasjonær Dell Dimension 8400.
Weir Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Hva skal eg trykke innpå der da? Får opp en meny der det står: Sikkermodus Sikkermodus med nettverk Sikkermodus med bare kommandolinjen Aktiver oppstart logging Aktiver VGA-modus Siste fungerende konfigurasjon Feilsøkingsmodus Deaktiver automatisk oppstart ved systemfeil Start Windows på vanlig måte Start på nytt Tilbake til menyen for valg av OS
pmarius Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 F8 er feil, det er tasten man skal trykke på hvis man vil starte maskinen i sikkermodus. Dell har sikkert konfigurert sin egen hurtigtast til dette. Gå inn på manualen for din maskin, eller hjelpesidene til Dell - så finner du nok ut hvilken det er.
Weir Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Eg har fatt det til nå (Håper eg ) Det var Ctrl+F11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå