Gå til innhold

360 Nekter å lese plater


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Satt og spillte guitar hero i dag og så tok jeg meg en liten pause på ca 30min. Lot bare boksen stå der å spinne med spillet på.

 

Når jeg kom tilbake hang spillet seg opp og jeg fikk feilmeldingen "Disc could not be read, please clean the disc"

Jeg tok ut spillet, vasket det og startet konsollen på ny. Fikk feilmelding når jeg prøvde å starte spillet på ny. Og det samme gjaldt for alle andre spill+dvd filmer.

 

Nå når jeg setter inn en plate så lager bare boksen noen rare tikkelyder før "open tray" dukker opp i stedet for spillet på menyen. Har latt boksen kjøle seg ned, og vasket cdene tusen ganger, men ingenting hjelper.

 

Har jeg fucked opp DVD driven på boksen min? Kan jeg fikse det? Vil det bli dyrt?

(konsollen er moddet, så garanti er utelukket)

 

Kan forøvrig nevne at HD-DVD-er funker fint gjennom ekstra driven, så det ser ut til at det er den interne driven som er gåen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

vis det virker via hd addonen så er det nok mest sansynelig at dvd drevet dit har tatt natta. modnet.no selger løse dvd drev men det er vist ikke bare å slenge inn, men siden du har modet den så har du kanskje erfaringen som skal til for å skifte den selv. hvis ikke er vel billigste alternativ å kjøpe en arcede maskin og bare flytte over hdd og modde arcade boksen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...