Gå til innhold

Nytt skjermkort - 8800GTS noe å satse på?


Harvester

Anbefalte innlegg

Ettersom mitt gamle 7900GT kort holder på å ta kvelden, så er jeg nødt til å kjøpe nytt grafikkort. Ettersom hovedkortet mitt bare støtter PCIe x16 har jeg lett meg fra til dette kortet. Som det står i beskrivelsen av kortet er det oppjustert fra det orginale 8800GTS.

Så det jeg lurer på er om dette kortet er noe å satse på, eller om noen har andre anbefalinger? Det eneste jeg forventer av kortet er at det bør kjøre WoW på full grafikk, eller ihvertfall noe ligninde, og at jeg helst vil slippe å komme mye over 2000kr.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bør du smøre deg godt inn med tålmodighet.

 

Som sagt bestilte jeg 2. Des.

 

Da sto det at de skulle få inn kort 5, så 14, så 19, så 26, så 27, og nå står det ikke på lager. Begynner å bli grundig irritert.

 

Er veldig provoserende at de ikke bare kan få bekreftet at kortene kommer da og da isteden for å "ta det som det kommer" bokstavelig talt...

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Sikkert litt avsporing, men nå som de begynner å få inn både gt og gts på lager så sitter jeg selv her og ser hvilket jeg skal satse på, det som egentlig bryr meg er støy, støyer gt vesentlig mer enn gts og blir gt fort veldig varmt?

 

ytelsen er ikke så farlig med tanke på hvilke spill som skal spilles og hvor lenge det blir sittende i gamerriggen før jeg kjøper nytt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...