Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder for tiden på med og lage et tekstbasert mafiaspill og setter pris på tilbakemeldinger.

Spillet utvikles aktivt og flere større endringer og ny funksjonalitet vil bli lagt til i sommer.

https://www.mafiaenshevn.com

Hva mener du om spillet?
Hva liker du?
Hva liker du ikke?
Hvorfor?

Bli gjerne med å spill! :)

Mvh
Alex

EDIT: Oppdatert posten slik at den inneholder mer korrekt informasjon.

Endret av AlexCenezo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke en bug, er jo ikke sikkert at den stiger 1% for at du tar krim 1 gang da :whistle:

Og ja, % stiger etter hvert :thumbup:

 

Rudde...: Er ikke et mailfespill, heller et mafia-spill :tease:

 

Fruxo: I motsetning av NM har jeg vertfall laget spillet selv, og mitt spill oppdateres ofte(Men nå holdes oppdateringene tilbake frem til 1. januar)

 

Jeg lagde det grunnleggende for spillet på 2 dager, mens de som styrer nm bruker et halv år på en oppdatering, og jeg er bare 15 år og har aldri hatt noen utdanning i php el. *Stolt* :)

 

Bare til å joine spillet, kommer til å kjøpe et domene og et webhotell vist spillet/spillere er stabilt aktivt. (Vet at det ikke er så mye og drive med nå, men det oppdateres)

 

Mvh

 

Alex

Lenke til kommentar

Alle mafiaspill har ikke kriminalitet nei, og hvorfor skal de ha det? Noen mafiaspill har familie i fokus og har mafiakriger f. eks. Er lov til å tenke nytt også.

 

Men må si det er imponerende at du har laget alt fra scratch. Kan derimot endre noe skrivefeil, hadde kanskje også vært en ide med en botsjekk ved innlogging? En ting som plager meg er at du har brukt tittelen spill på to av undermenyene, sette de sammen eller finne på nytt navn til ene? Og at du i den første av de har brukt "banken", "flyplass", "gjeng". Burde, etter min mening for å få det likt, være enten "bank"; "flyplass, "gjeng" (mitt førstevalg) eller "banken", "flyplassen", "gjengen".

 

Kan også endre feilmeldinga du gir hvis en forsøker å rane med for kort mellomrom, regner hvertfall med at det er derfor den kommer. "Vi kunne dessverre ikke finne siden, se om du skrev feil... " er ikke veldig opplysende.

 

Regner med du ikke har lyst på masse boter som kødder til. Kanskje vurdere å la passordgeneratoren ta med noen bokstaver og tegn også? Ikke bare tall?

 

Ellers likte jeg designet, enkelt, pent og oversiktlig. Lignet derimot litt på nordicmafia med tanke på funksjoner, kan jo sette deg i tenkeboksen og finne på noen funksjoner som ikke er brukt før?

 

Når det gjelder "kjeften" som har kommet her er det vel fordi mange har gått lei av alle mafiaspillene som finnes der ute, så gi litt faen i den kritikken om at du kan gi opp hele greia osv. Helt unødvendige utsagn å komme med. Vil tro at hvis ting fungerer og du kan komme opp med noe som ingen andre av disse spillene har tror jeg du har en reell sjanse til å overleve i jungelen av mafiaspill.

 

Lykke til!

Endret av NevroMance
Lenke til kommentar

Rudde93: Jaha, last det opp på en server da, så vi andre får se... Dust! :nei:

 

 

NevroMance: Takk for mange gode råd... :thumbup:

 

Oppdateringer:

 

1 oppdrag er lagt til =)

Gjeng konto, gjeng butikk.

Endre passord funker nå(får vi håpe) :p Sorry til dem som registrerte seg og ikke fikk endre passord.

 

 

Bare til å joine =)

 

 

Mvh

 

-Alex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...