AKIRAx77 Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg installerte COD 4 igår. Lastet ned nye 1.4 patchen..og når jeg velger multiplayer og så går for å finne servere å joine så står det bare "Getting info on 0/0 servers" og ikke noe. Kommer ikke en ting!!! Noen som vet hva som skjer?? Jeg har testet med å slå av firewall og antivirus også...ingen effekt. Ser også at spillet er lagt til godkjent sone i Firewall. Hmmmm AKIRA Endret 23. desember 2007 av AKIRAx24
gard. Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Trykt på Refresh List oppe i høyre hjørne? Får selv mye færre servere etter 1.4, men jeg får servere i alle fall.
AKIRAx77 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 (endret) Fant ut av det!! Satte den til å sjekke internett og ikke local og så trykket refresh! Takk AKIRA Endret 23. desember 2007 av AKIRAx24
diosyris Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Fant ut av det!! Takk AKIRA Fint om du legger ut hvordan du løste problemet. Svein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå