Gå til innhold

Blogg: Zombier, kjærlighet og kunst (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zombie-spillet spilles med WASD, mus og høyre museknapp.

 

 

Koffeinkanin, level 8 slet jeg med mest av de 10 bretta selv. Men du har sikkert løst det nå...

 

 

Jeg får ikke starta Passage... kommer bare opp en DOS-boks som forsvinner. Noen som har tips? Kjører WinXP Pro EN.

EDIT: Fixet det. Den versjonen jeg hentet som ikke virket hentet jeg fra Gamma256's sine sider. Da jeg klikket på direktelinken til spillet i artikkelen til gamer så fikk jeg en versjon som virket. Artig liten sak dette spillet.

Endret av punar
Lenke til kommentar
Zombie-spillet spilles med WASD, mus og høyre museknapp.

 

 

Koffeinkanin, level 8 slet jeg med mest av de 10 bretta selv. Men du har sikkert løst det nå...

 

 

Jeg får ikke starta Passage... kommer bare opp en DOS-boks som forsvinner. Noen som har tips? Kjører WinXP Pro EN.

EDIT: Fixet det. Den versjonen jeg hentet som ikke virket hentet jeg fra Gamma256's sine sider. Da jeg klikket på direktelinken til spillet i artikkelen til gamer så fikk jeg en versjon som virket. Artig liten sak dette spillet.

Har ikke det :wee:

Lenke til kommentar

Første jeg tenkte når dama døde på Passage, var at jeg endelig kunne gå hvor jeg ville, og hente skattene. Håper ikke det sier for mye om meg som person. =p

Synes det at man får færre skatter (altså store øyeblikk) når man går sammen med kona er litt "urealistisk". Burde jo heller vært slik at om man ikke tok dama, så kom man kom lenger, men fikk færre skatter. At når man hadde dama kunne man få mer poeng, men man måtte jobbe mer for det (mer jobb å finne skatter enn å bare gå rundt omkring). I tillegg betyr det jo at om man tar dama, så får man flest "store øyeblikk" etter at hun dør. =p

 

Zombie var genialt, har alt man vil ha av et sånt spill (fart og vold).

Mr. heart var også ganske bra, men kjedelig så fort man sitter fast (sitter fast på level 10, alt før det var barnemat).

Endret av Innos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...