Gå til innhold

Hvordan bytte bredbåndsleverandør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Uten nett vil man ikke være nei :p

 

EDIT: Et spørsmål til. Ser at NGT har 6ukers oppsigleses tid, men bredbåndet jeg har nå betaler jeg for 3måneder om gangen, så vist jeg må betale en regning til så har jeg betalt til 22. februar, og bredbåndet kan sies opp den. 31 januar. Kan jeg på en måte få tilbake de pengene jeg har betalt for den ekstra måneden da?

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Ok. Uten nett vil man ikke være nei :p

 

EDIT: Et spørsmål til. Ser at NGT har 6ukers oppsigleses tid, men bredbåndet jeg har nå betaler jeg for 3måneder om gangen, så vist jeg må betale en regning til så har jeg betalt til 22. februar, og bredbåndet kan sies opp den. 31 januar. Kan jeg på en måte få tilbake de pengene jeg har betalt for den ekstra måneden da?

 

Det burde gå greit, men for all del ikke si opp NGT linjen. Du bør kjøre bytte av ISP via GoBergen. Da skal det ikke bli mer enn et par minutter uten internett og du slipper masse potensielle problemer.

 

Det kjipeste som kan skje dersom man sier opp sin gamle ADSL linje når man skal ha ADSL fra en annen levrandører er at man ender opp uten linje på ubestemt tid.

Endret av mar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...