Flamme73 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg kjøpte cs s, dod s og HL2 deatchmatch i london. Så tester jeg spillene og alle lagger. Jeg kan kjøre spill fra source motoren i følge SRtest. Hva er gærent. Er det brannmuren eller må jeg updatere det intregrerte skjermkortet mitt. Ossen kan jeg sette brannmuren ned på pcen så jeg får spilt dem uten lagg. Dette gjeller ikke nettet for da ville HL2 også lagga. Takker for raskt svar.
MittParadoX Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hva slags skjermkort har du? RAM osv. bruker du windows firewall eller har du en annen en?
Flamme73 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Hva slags skjermkort har du? RAM osv. bruker du windows firewall eller har du en annen en? CPU: Intel® Celeron® M processor 1.60GHz RAM: 446 Mb GPU: VIA/S3G UniChrome Pro IGP 64 Mb OS: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600) Jeg vet ikke hvilken brannmur jeg har men jeg bruker Northon internet secrurity. PS: Jeg har direct 9.0 versjon av skjermkortet mitt.
Dusken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg vil ikke tro et integrert skjermkort vill holde til HL2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå