Gå til innhold

Hvilken rulletobakk er sterkest?


AlltidRett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Limstripa kan du som sagt sleike på.

 

Du tar et lite fingerknippe imellom fingrene, deretter fordeler du det ut mellom papiret med fingrene. Så Begynner du å rulle røyken begge veier. Deretter sleiker du på limstreken etter mens du holder på røyken slik at den ikke ødelegges.

 

Pikant og fornuftig.

 

L4r5: jeg lol'd jeg og.

 

Men om du er kjempetøff, bruker du sølvteip.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Karvet Blad er soleklart det sterkeste og den produseres fortsatt i følge Tiedemanns. Husker fortsatt en språkreise til England på 80-tallet en gang hvor en kompis hadde med noen pakker karvet blad. Ute på byen en kveld var det en gjeng tøffinger med skinnjakker og nagler som kom bort og forlangte å få rulle av han. For oss var de utrolig skremmende og skumle så vi turte ikke si noe, bare ga dem rullepakka.

 

De rullet hver sin og fyret opp. Det endte med hosting, harking, lilla tryner og "what the fuck is this shit". De ga ikke oss flere problemer den kvelden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 11 år senere...
AlltidRett skrev (På 14.12.2007 den 21.06):

Tittelen sier alt tenker jeg, skal ut og kjøpe meg rullings nå og må ha det sterkeste. Er snuser som prøver å slutte med snus, og går da over til sigaretter imens.

 

Vennligst IKKE klag på min metode for å slutte, jeg har hørt ALT allerede, blablabla det ER vanskeligere å slutte med snus enn røyk.

 

 

Brukte prince rød ferdigrulla en stund, første røyken merka jeg god effekt fra, men nå merker jeg ikke mye til det. Så trenger noe kruttsterkt.

 

Er det blå strek som er sterkest?

Karvet blå strek. Finnes bare i Sverige tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...