Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WUTT+!
Kvifor tok du ikkje elektro?

Fordi jeg ville ha generell studiekompetanse til å studere videre og få en bra jobb. Jeg vil ikke gå på skole i to år også ut i læra.

Skrevet

Ok :) Jeg misforstå litt. Trodde du mente at skolen ble kjedelig lengden, ikke linja. Seeelvom første kan være sant det og. Men skole er skole.

Men helt klart mye bedre enn ungdomskolen.

aka jeg gadd ikke lese alt over her :p

Skrevet
Da har jeg søkt på vidregåendeplass. Qlt.

Jeg også. Media og kommunikasjon (ordinært løp) som førstevalget. Valgte bare noe jalla på resten. Dvs fotofaget og sånt.

Skrevet
Jeg også. Media og kommunikasjon (ordinært løp) som førstevalget. Valgte bare noe jalla på resten. Dvs fotofaget og sånt.
Jeg kunne ha søkt M&K jeg også, infact hadde lyst til det, men jeg orker rett og slett ikke å dra Halden-Fredrikstad hver dag. "Gidder" er vel det rette ordet.
Skrevet

Jeg fatter ikke hvor året ble av. Faen, jeg skal begynne i 3 klasse, og det føles ut som om 2 året akkurat har begynt.

Oh, jeg bor heldigvis 10-15 min unna skolen min.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg slipper å søke skole ^^

Jaja, jeg er stuck på i denne lærlingejobben i litt over et år til..

Skrevet

Faktisk, dog etter min mening, så er ikke elektro så kjedelig. Selvfølgelig, man lærer jo forskjellig fra elev til elev og lærer til lærer, men overall er jeg sykt glad for at jeg ikke valgte studiekompetanse.

Finnes ikke noe som å ha en hel dag på å koble og dille, og følelsen man får når det funker er veldig digg ;)

Men selvfølgelig, man må velge det som passer best til seg selv.

Skrevet

Er jo utrolig gøy å gå med folk som er så mye yngre. Klarte ikke det jeg. Fikk ikke med meg en dritt i timen på grunn av bråk og Ås vgs er ikke akkurat kjent for å ha godt med plass de siste årene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...