Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball...
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball... Da er du skalle dum!!
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball... Da er du skalle dum!! Å ikke like fotball har ingenting med intelligens å gjøre.
Jethrotulling Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg så på cd-samlingen din, LueDotten, og må si jeg forguder deg for å ha Zarathustra
Manuzet Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball... Da er du skalle dum!! helt enig! skalledum
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg så på cd-samlingen din, LueDotten, og må si jeg forguder deg for å ha Zarathustra Den er etter min mening et must i alle CD-samlinger. Til de som liker prog that is... ^^, Bestilte meg en annen godbit her en dag også! Banco Del Mutuo Soccorso - Darwin Hørt den? Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball... Da er du skalle dum!! helt enig! skalledum Vel, jeg kan jo bare snu ting tvert om og si at dere er skalle dumme som liker fotball. Men det er ikke noe argument, men et totalt meningsløst utsagn.. Er det det beste dere kan komme med? Endret 11. februar 2009 av LueDotten
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 www.progrock.no De har det meste, og de skaffer resten.
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg teller heller rompehår enn å se på fotball... Da er du skalle dum!! Å ikke like fotball har ingenting med intelligens å gjøre. Da sier jeg som Carsten på LFB: "Alle liker fotball, du også, du bare vet det ikke enda"!
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg napper heller busehår i 90 minutter enn å se en fotballkamp. Eller som jeg faktisk gjorde, installerte Arch Linux. Endret 11. februar 2009 av Bytex
Jethrotulling Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hm. Jeg synes progrock.no er litt dyre. Bruker som regel waysidemusic.com, men iom. at dollaren er så sterk for tiden, vil kanskje forskjellen bli mindre. Hørt Premiata Forneria Marconi, forresten? Det er mitt favorittprogband fra Italia.
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg bestiller som regel et par-tre større bestillinger i året, så da får jeg litt snillere pris. Hørt Premiata Forneria Marconi, forresten? Det er mitt favorittprogband fra Italia. Nope. Men det er notert ned! Endret 11. februar 2009 av LueDotten
ChristR Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg napper heller busehår i 90 minutter enn å se en fotballkamp. Eller som jeg faktisk gjorde, installerte Arch Linux. Hva er det med folk som ikke liker fotball og uggent kroppshår? Herlig å se Drillo brillijere igjen!
Zlatzman Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Edit: Det er sånne folk som synes Aqua er en slager på fester. Ingenting galt med Aqua, i alle fall ikke om stemningen er rett. @fotball: Bra kamp av Norge, grei stemning i Daglighallen. Jeg klarer ikke se for meg at det kan være mer interessant å telle rompehår enn å se fotball. Selv om man ikke er interessert i fotball finner man alltid noe å observere. Det kan være alt fra oppførselen til spillerne (psykologi) til hvordan spillet vipper frem og tilbake eller rett og slett finne noen heite karer der.
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Zlatzman; Selvfølgelig var rompehårpelling å sette ting på spissen. Men jeg har fortsatt 1000 ting jeg kan gjøre i stedet for å se fotball.
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Alle elsker fotball, du også! Du vet det bare ikke ennå
Anbefalte innlegg