Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det i hele tatt noen her som er sosiale? Hvis dere hadde vært det, hadde dere vel ikke vært her.. eller?

Stakkars uvitende lille deg. ^^

Er ikke så mange dagene siden jeg var med folk fra forumet og noen de kjente på julegavehandel med tilhørende kafébesøk.

Skrevet

Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon :D

Skrevet
Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon :D

Jesus christ for en holdning! :roll:

Skrevet

Trenger da strengt tatt ikke være asosial for å henge på forumet.

Skrevet

Hmm... Jeg fant akkurat ut at jeg ikke hadde spist opp rundstykket mitt! Tror jeg da... Tenk hvis det ikke er mitt og jeg begynner å spise av det? Hva gjør jeg da?

Skrevet

Jeg kjeder meg :-----( Hva annet skal jeg finne på da? :-----(

Og jeg har møtt jenter med dårligere holdninger enn det der, så det hadde vel faktisk ikke overraska meg om det var sånn heller :hmm:

Skrevet

Jeg liker ikke å være sosial med folk som ikke er fra forumet, eller som ikke har vært innom forumet og har bruker her og vet hva SO og RPP er :p

Det blir liksom så kjedelig, det skjer så mye mer her, lille kaninsen ^^

Det er slik et koselig hjem (for det meste) :)

Så mange koselige folk :D

Men jeg er asosial og trives med det da :p

Så, hvem er jeg til å prate?

Jeg liker egentlig ikke folk :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...