Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snakker du om marlboro!?

Min liste, easypeasy;

Gavekort, XXL

Gavekort, Platekompaniet

Hårkutter.

t00t!

Snakker om at.. du muligens er den eneste med utovertiss på denne jorda som kan gi en så enkel ønskeliste som det der.

Tror jeg :hmm:

Skrevet
Om foreldrene mine hadde klippet i stykker mine gaver på den måten hadde jeg reist meg opp og gått inn i skapet deres og begynt å klippe selv.

De fleste har respekt for fedrene sine. Jfr. Chris Rock - Imma tell yo' daddy.

Skrevet
Om foreldrene mine hadde klippet i stykker mine gaver på den måten hadde jeg reist meg opp og gått inn i skapet deres og begynt å klippe selv.
De fleste har respekt for fedrene sine. Jfr. Chris Rock - Imma tell yo' daddy.
Ja, men den respekten hadde de mistet om de gjorde noe slikt.
Skrevet

Den episoden ville jeg gjerne vært tilskuer til.

Skrevet

Har laget et lite program som gjør det mye enklere å tracke forskjellige varer over posten.no hvis du kjøper mye fra utlandet.

Jeg kommer iallefall til å bruke det mye - noen her som kunne tenke seg å prøve det hvis dere sporer opp pakker som skal bli sent til dere? :D

Skrevet

Pusur, neida, slikt er helt nødvendig.

Okay, la meg make it clear.

Oda Karoline er 15 år og bruker mye tid hos bestemor med random gutter, hu er vinglete og ustabil, emo og elsker Avenged Sevenfold over alt på jord.

Hanna Tora er 18 år, har type og bruker all sin tid på skolearbeid, jobb og den sjalu, schizofrene, snarsinte, men veldig greie (tidvis) typen sin.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...