Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt en rett bestående av tortilla, kjøttdeig og bønner før? Jeg aner ikke hva det heter, men lages i alle fall på den måten at kjøttdeigen først stekes og blandes med bønner, legges over et lag med tortilla i en form og stekes i ovnen. Det er ekstremt godt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Fun fact: Når tacoen er sterk nok så renner det både svette og snørr.

Er ikke det bare koslig da? :p

Skrevet

Er ikke det bare koslig da? :p

For all del, jeg klage ikke. Jeg bare konstanterte fakta.

Skrevet
Noen som har smakt en rett bestående av tortilla, kjøttdeig og bønner før? Jeg aner ikke hva det heter, men lages i alle fall på den måten at kjøttdeigen først stekes og blandes med bønner, legges over et lag med tortilla i en form og stekes i ovnen. Det er ekstremt godt.

thats a motherfuckin BURRITO

burrito_cr.jpg

Skrevet
Hva regnes som det mest realistiske bilspillet til PC? Det mest realistiske som kan kjøre på en fire år gammel PC that is.

GT2

Yeah! :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Ikke helt. Tortilla som i chipsen, og dessuten er det forresten et lag med ost på toppen også.

Pleier å lage lignende, men ikke bønner da. tar bare chipsen i bunn av en form, steiker kjøttdeig og har tacokrydder i, og lemper oppå chipsen, så strør man ost over og setter i ovnen en stund :p Damn, det må jeg lage snart. Alt for lenge siden jeg har spist det.

Skrevet

Bah. Jeg er så tard.

Jeg glemte at det var kjøpefri dag i dag og hamstra ergo ikke inn mat i går, så jeg har tilnærmet ingenting nå.

Bare en boks joika, men uten tilbehør, blir det veldig kjedelig.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Gleder meg til i kveld! Skal se læreren min spille med bandet sitt, blir dødsmorsomt :p

Skrevet

Men i helvete da ><

Er to små tards på 13-14 år som driver og loker rundt på Nettby med bilde av meg som profilbilde. Nytter ikke å si fra til de, og rapporterer jeg de, blir bildene fjernet av Nettby, for så å bli lastet opp av dottene igjen.

Skrevet

Tja ...

"Hei ... Snuten?

Du, det er to shitkids på Nettby som driver og slenger ut et bilde av meg som profilbilde uten lov fra min side gjentatte ganger og Nettby får ikke gjort noe med det, så jeg vil anmelde dem."

Det hørtes litt tard ut egentlig, menneh ...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hvorfor i all verden skal de absolutt ha bilde av deg?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

lokale tards som synes du er kjekk eller bare vil utgi seg for å være deg kanskje?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...