Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg leser examen jeg, skal ute imorgen

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Sitter og halvsover og venter på resultatet fra Skal vi Danse, så skal jeg legge meg og sove UTEN å ha på vekkeklokka kl 05. Life is good!

Ur old, dude.

Skrevet
Sounds gay..

Etter kunnskapsløftet, hva gjør ikke det?

Er det ikke noe som heter matematikk X og da?

Haha, ligning-matematikk?

neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min..

Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper.

Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk.

Kopiert fra wikipedia

Skrevet
neiii men det er noe.. For det var et valgfag på forige skolen min..

Matematikk X kan bare leses parallellt med, eller etter R1. Dette faget omhandler ikke de samme temaene som de andre matematikkfagene, men skal gi eleven enda mer mattekunnskaper.

Fagområder i X er komplekse tall, tallteori med kongruensregning og sannsynlighetsregning og statistikk.

Kopiert fra wikipedia

kongruensregning, er hva?

Dette er jo mer eller mindre det jeg har hatt om i kalkulus i år :wee: . Matriser er nytt dog.

Skrevet

Er det noen her som kan konvertere et bilde fra .bmp til .jpg? Skulle fått det framkalt, men det funket visst ikke med den filtypen. Gi meg en lyd, så kan jeg sende en pm med bildet. Thanks.

Skrevet
kongruensregning, er hva?

Dette er jo mer eller mindre det jeg har hatt om i kalkulus i år :wee: . Matriser er nytt dog.

Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka :p ) for vg2.

Skrevet
Er det noen her som kan konvertere et bilde fra .bmp til .jpg? Skulle fått det framkalt, men det funket visst ikke med den filtypen. Gi meg en lyd, så kan jeg sende en pm med bildet. Thanks.

Kan ikke paint lagre i jpg?

Skrevet
Vet ikke hva det går ut på jeg, men faget er ivertfall 3-timersfag (3 timer i uka :p ) for vg2.

What's the point, du ender opp med repetisjon av et greit tema uansett :wee: .

Kan paint bruke .bmp er spørsmålet :) .

Skrevet
Prøvde å google opp det, men det ser ut som de bare kaller hele greia for "teoretisk matte" og "praktisk matte" nå.

Det er matten en kan velge i VG1. En må ha T- matte for å kunne velge 1MAR videre (realfagsmatte, tilsvarende 2MX).

P-matte er for latsabber som ikke orker å jobbe med matten, Et eksempel på oppgave fra boka i VG2: 2^3.

Aldri hørt om.

Skrevet

What's the point, du ender opp med repetisjon av et greit tema uansett :wee: .

Kan paint bruke .bmp er spørsmålet :) .

bmp er vanlig bitmap-bilde. Paint lagrer i bmp som standard.

Skrevet (endret)
Det er matten en kan velge i VG1. En må ha T- matte for å kunne velge 1MAR videre (realfagsmatte, tilsvarende 2MX).

Du tuller? Det er åttendeklasse-matte.

Edit: GROV sitatfeil, beklager.

Endret av Pusur1993
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...