Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er fadervår skrevet på forskjellige shorthand-typer

Imponerende. Det ser jo nesten ut som kinesisk eller noe sånn.

Endret av Olum
Skrevet

De som skriver ut loggene fra rettssaker bruker et lignende språk, stenografi. De har skrivemaskiner med egne tegn så de kan skrive hele tiden mens folk snakker.

Skrevet

Da har man akkurat kommet seg hjem fra jobb. Det blir enkel mat i dag også. Potetmos, med buljongterning i, og stekt grovpølse fra Gilde. Lurer på om jeg skal bevilge meg en øl fra Inderøy Gårdsbryggeri til maten. Vertical Horizon er skikkelig elsk. *synge*

Skrevet (endret)

Og der fikk jeg endelig winampen min til å virek! <3 Dette er en god dag! :D

NP: Hank williams JR - Thank god I'm country boy

Endret av L4r5
Skrevet

Mer intuitiv enn tidligere, med den ryddige venstremenyen. Støtte for flere formater rett ut av boksen, som DivX, Xvid, MP4, H.264, AAC og så videre. <-- MS tenker faktisk praktisk denne gangen :p

Skrevet (endret)
Mer intuitiv enn tidligere, med den ryddige venstremenyen. Støtte for flere formater rett ut av boksen, som DivX, Xvid, MP4, H.264, AAC og så videre. <-- MS tenker faktisk praktisk denne gangen :p

ja..ha?

Endret av Bytex
Skrevet
Fortell mer da!

Jeg? D:

Nei, jeg snakket til Jehovas Vitne som akkurat var på døra.

SELVFØLGELIG var det deg jeg snakket til!

Skrevet

ja..ha?

ja, og ha en WMP som ikke støtter en dritt ut av boksen er håpløst. Så må jo installere k-lite med mpc, uansett. Nå slipper jeg kanskje å ha 2 mediaspillere.

*Noen filer vil ikke spilles av i WMP helt rett, læl om du har kodekken installert.

Skrevet
Fortell mer da!

Jeg? D:

Nei, jeg snakket til Jehovas Vitne som akkurat var på døra.

SELVFØLGELIG var det deg jeg snakket til!

Ok! Altså, jeg fikk en link over irc, goatse. :3

Med lyder og masse sånt, så jeg la den inn på startside på dataen hans. Moahahaha. ^__^

Han løp på do etterpå. :3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...