Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bah, jeg klarer ikke og drive på sånn uten og få dårlig samvittighet:S

Beklager Nikka, utolig teit humor eller hva faen vi skal kalle det av meg.

Awww, du er nå søt og da. :love:

Vil ikke si bitchete, mer "ingen nye skal inn her"-opplegg :!:

Nye forumbrukere er skumle, de biter :devil:

Må vel bare dresere de litt bedre neste gang :hmm:

Da må jeg få opplyse deg om at du er nyere enn meg, så om noen skal dressere noen som helst så må det bli du som dresseres av meg. :fun:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*10hi* Det er ikke så greit egentlig. Nå har jeg akkurat opprettet blog faktisk, jeg vet enda ikke hvordan jeg poster ting i bloggen min, men det finner jeg nok ut av i kveld. Jeg er snart ferdig på jobb for dagen, på mandag kommer lærlingen også. Jeg har en spennende tid foran meg.

Og i tilegg du ble medlem nesten 1år før meg.

Er det nå jeg kan si: "Epic fail"? Jeg tror det kvalifiserer ... "EPIC FAIL!" ^^

Skrevet
*10hi* Det er ikke så greit egentlig. Nå har jeg akkurat opprettet blog faktisk, jeg vet enda ikke hvordan jeg poster ting i bloggen min, men det finner jeg nok ut av i kveld. Jeg er snart ferdig på jobb for dagen, på mandag kommer lærlingen også. Jeg har en spennende tid foran meg.

Og i tilegg du ble medlem nesten 1år før meg.

Er det nå jeg kan si: "Epic fail"? Jeg tror det kvalifiserer ... "EPIC FAIL!" ^^

Du vinner. :wee:

Skrevet
Om du vil gjøre deg forstått i fremtiden så må du lære deg å bruke riktige tegn. Punktum, komma og liknende er viktige. Det samme er majuskler i begynnelsen av en setning. *gozepå*

Var den rettet mot meg? Ser ikke helt hva som er galt med tegnsettingen min. Kanskje litt feil bruk av smileys og sånn, men jeg skriver liksom ikke smileys i en jobbsøknad e.l.

Majuskler vet jeg heller ikke hva er. :ermm:

Skrevet (endret)
sup? har bare malt i hele dag, så digg å chille litt nå :tease:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.majhost.com/gallery/Shikaru/Art/gorillapiece.jpg

Du er flink mann.

Om du vil gjøre deg forstått i fremtiden så må du lære deg å bruke riktige tegn. Punktum, komma og liknende er viktige. Det samme er majuskler i begynnelsen av en setning. *gozepå*
Var den rettet mot meg? Ser ikke helt hva som er galt med tegnsettingen min. Kanskje litt feil bruk av smileys og sånn, men jeg skriver liksom ikke smileys i en jobbsøknad e.l.

Majuskler vet jeg heller ikke hva er. :ermm:

La han nå bare leve i illusjonen sin om at alle må skrive korrekt 24/7 eller så går jorda under :) Endret av b-real
Skrevet

er ikke så farlig så lenge man ikke skriver sånn som jeg går nå og ikke gjør seg forstått vel sånn skriver pappa på internett hi hi

But, yeah. Dere tar poenget.

Skrevet

Nei, skriv CV på dialekt! "Æ har no jobba litt hos han pappa på båtbyggeriet i bøgda, men eillers har det vært jævlig dårlig med arbeid!!1"

Skrevet

Det skumle med det der er at foreldre syns synd på deg, og syns det er på sin plass å fylle opp kjøleskapet med mat som du ALDRI greier å spise opp før halvparten råtner.

Skrevet
Jeg var syk i dag og i går, og da kom pappa hit til Lødingen med matvarer og medisin :wee:

Og så tok han oppvasken og støvsugde stua mi :p

Hvorfor gjør ikke pappaen min sånn?

Nå har jeg vært syk i tre dager, og det blir bare mer og mer rotete her. :huh:

Skrevet

Jeg var hos legen i dag. Det viste seg at jeg sannsynligvis ikke har kyssesyken (heldigvis), men at jeg har en bakterieinfeksjon i halsen, bedre kjent som halsbetennelse. En liten penicilinkur på en ukes tid fisker det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...