Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wohoo, store fri...eneste som ikke er en fordel er at jeg er skrubb sulten, har ikke matpakke eller penger... forsov meg idag tidlig, så fikk ikke tid til å lage meg mat før jeg måtte dra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hoff, vi har for lite å gjøre tror jeg:P vi er 3 stk i klassen som sitter å kjøper hverandre på facebook på FFs:P

Det var kult for et halvt år siden, og jeg husker jeg satte igang den trenden i min klasse.... Det var tider det :)

Skrevet
hadde lagd en liten prøve til de jeg assa^^ om jeg hadde vert deg. sånn liten prøve med noen spørsmål som er basis kunskaper å ett parr litt mer avanserte spørsmål. ikke noe som tar for lang tid men litt for å dekke om de har lært noe eller ikke

Litt sent nå, siden vi allerede er ferdig med første intervju. Prøve blir litt drøyt, men noen kontrollspørsmål for å sjekke om vedkommende kan litt og ikke minst hvordan vedkommende takler å ikke vite svaret, om så er tilfellet.

Skrevet (endret)

Når jeg søkte jobb i Adecco Vikar på IT-siden måtte jeg ta en times test i Word, excel, powerpoint der jeg fikk masse oppgaver også logget testprogrammet hver gang jeg gikk i feil meny ellers trykte noe feil. Og den siste delen var å skrive av en tekst så logget den hvor mange ord jeg rakk å skrive før tida gikk ut (var umulig å bli ferdig med teksten)

Endret av Bytex
Skrevet
Mmmm. For en rolig, fin dag. Jeg er tilfreds. :wee: *klø seg på magen*

*hente mer kaffe*

Har dere en fin arbeidsdag?

Tja.. Tror da det ^^ Kjøpte pepperkaker i sted :new_woot::whistle:

Sånt må ikke Mikkel få vite om :)

Skrevet
Mmmm. For en rolig, fin dag. Jeg er tilfreds. :wee: *klø seg på magen*

*hente mer kaffe*

Har dere en fin arbeidsdag?

Tja.

Jeg har enda ikke kommet meg på skolen selv om jeg lovte meg selv at jeg skulle dit i dag for å lære meg mer om After Effects.

Selvfølgelig sitter jeg hjemme og spiser kjeks og hører på Mogwai i stedet. ><

Skrevet

Ostehorn med innbakt skinke er så gøy å lage! Skjørtet mitt VAR svart, nå er det grått. Damn Marie og hennes bakeskillz som kommer og gir meg ideer når jeg bare ville lage vanlige horn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...