Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det galt å være skitten hodet også nå...?

Livet er morsommere når alt virker perverst.

Derfor må jeg rette en stor takk til dere, forresten!

Endret av Pusur1993
Skrevet

Blærgh! Hvorfor skal alt offentlig være så forvirrende? Jeg veit det går ann å bestille skattekort på internett, men ikke faen om jeg finner det.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg er ikke spesielt koffert av meg

*host*bullshit*host*

Skrevet

Faen... Jeg har jo ikke skattekortet! Det er det som er problemet. Derfor jeg skal ha nytt. Og så ber de meg skrive inn koden som står på skattekortet. SOM JEG IKKE HAR! Makan til bakvendt opplegg!

Skrevet

Endelig fant jeg frem i jungelen. Skal bli sendt til min folkeregistrerte addresse neste virkedag. Altså i morgen....

Faen til rot på de folka.

Skrevet (endret)

Tnå. Dere er søte, da. :love:

Jeg tror sannelig jeg fyller tekoppen min. Jeg. Tror jeg at jeg gjør.

Men Eplefe, hvordan ble det med den fetisjtimen min? Var det tusen ,- vi kom fram til i timen eller?

Endret av Binko
Skrevet
Tnå. Dere er søte, da. :love:

Jeg tror sannelig jeg fyller tekoppen min. Jeg. Tror jeg at jeg gjør.

Men Eplefe, hvordan ble det med den fetisjtimen min? Var det tusen ,- vi kom fram til i timen eller?

1000,- for hver teoritime, 1300,- for praksis.
Skrevet

Åja. Stive priser, glad jeg har månedskort!

Men kan vi kjøre dobbel til tirsdag, har du tid til det? Så evt. stryke praksisen på torsdag, for må ta igjen litt på treninga.

Kommer tau og Snickers utenom?

Skrevet

Da er Tallinn-reisa overstått. Sitter hjemme nå trøtt og sulten. Får lage meg noe å spise før jeg legger meg. Deprimerende å komme hjem - mørkt og kaldt ute. Huff. Attpåtil savner jeg kjæresten min. <3

Skrevet

Åja. Stive priser, glad jeg har månedskort!

Men kan vi kjøre dobbel til tirsdag, har du tid til det? Så evt. stryke praksisen på torsdag, for må ta igjen litt på treninga.

Kommer tau og Snickers utenom?

Tau er inkludert i prisen, snickers kommer ikke opp før tredje semester, så får vi heller se etter om du har gjort nok fremskritt til at jeg risikerer å la det være inkludert. Jeg har tid til en dobbel på tirsdag HVIS vi kan begynne klokken 17.
Nei, man får som oftest ingen talefeil. Jeg skal ikke splitte den bak i halsen heller. Dessuten skarrer jeg på r-ene.

Ja, du hadde en fin-fin skarr på r-ene dine. :love:

Jeg er veldig glad i skarringen min, mind you.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...