Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg har ikke godt av å ha penger :p

Bruker stort sett opp alle på film og CDer.

F.eks. bare MÅ jeg ha denne.

Doner noen kroner til meg isteden!

Skrevet

Sorry Anfall, klarer ikke å gi fra meg penger til andre uten å få noe igjen for det, jeg går ut fra at jeg er et kapitalistisk svin mot min vilje :p

Evt. materialist. Usikker enda.

Og kent er :love:

Skrevet
Om en jobber for suksess, eller en gangs pengesum. Up to you.

Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk som en vanskelig å like?

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Sorry Anfall, klarer ikke å gi fra meg penger til andre uten å få noe igjen for det, jeg går ut fra at jeg er et kapitalistisk svin mot min vilje :p

Evt. materialist. Usikker enda.

Og kent er :love:

Hvis du får en e-klem daaaaaa? :innocent:

Skrevet
Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk som en vanskelig å like?

Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk alle liker som utelukker alle andre sjangere for andre folk?

Skrevet
Hvorfor i all verden bør det være et mål i seg selv å lage musikk alle liker som utelukker alle andre sjangere for andre folk?

"Lett" musikk utelukker ingenting, det representerer bare nok et alternativ.

Skrevet
"Lett" musikk utelukker ingenting, det representerer bare nok et alternativ.

Det fjerner likeså muligheten for andre alternativer å utfolde seg.

Fører til fordommer og bedømmende påstander om alternative sjangre iforhold til hva "massen" liker.

Skrevet (endret)

Det er publikums feil, ikke musikerne. Men jeg er enig i at folk flest er altfor trangsynte med tanke på musikk. Bare se her på forumet, hvor halvparten hører utelukkende på metal.

Endret av Bramle
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...