Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som i NEDERLAND, Nikka.

Jeg rister paa hodet mitt over alle dere som tror NL bare er dop og roeyking. Grow up, please!
Nei, sorry. EDM-arrangementer er, som dere alle vet, fullstendig rusfrie, og hele "rave"-greiene er bare et rykte.
Gjest Slettet+5132
Skrevet

*gåsehud* Opeth - Face of Melinda på anlegget til pappa.

Skrevet (endret)

Æsj, betatesting er dritkjedelig. Programvaren (mind the pun) er jo så full av bugs at det ikke er noe morsomt, sitter bare og kræsjer og skriver ned hvorfor den kræsjer og sender inn til Microsoft.

Endret av Bytex
Skrevet

Skjønner egentlig ikke all praten om at Vista er så ustabilt, har hatt Vista x64 i noen gode måneder nå, og egentlig ikke opplevd det store spetakkelet som alle skravler om. :p

Skrevet (endret)

Ikke jeg heller. Har vel brukt det et halvt års tid nå. 32 bit versjonen.

Såvdt jeg har lest i PCGamer har Windows 7 mye mere fokus på spillplattformen Windows Live enn Vista har hatt.

Det er som et nedstrippet Vista med mye mere fokus på å integrere spilling i hele interfacet og gjøre det lettere å finne servere og folk å spille med som Xbox Live.

Dette "Games For Windows"-begrepet skulle jo ta over verden når Vista kom ut. Floppa totalt når folk fant ut de måtte betale penger for å få tjenester vi allerede har gratis i Steam.

Endret av Bytex
Skrevet
Ikke jeg heller. Har vel brukt det et halvt års tid nå. 32 bit versjonen.

High five, det er bare oss to som veit åssen det skal brukes ser det ut til. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...