Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med tanke på at hun var RIMELIG neddopet og bedøvet så skjønner jeg ikke hvordan hun får det til.

Tannleger bruker jo som regel bare kortvarig lokalbedøvelse, da.

Skrevet

Woohoo!

Endelig nett hjemme igjen, slipper jeg å sitte på skolen eller leache ustabilt nett fra naboene!

Fant ut at huseieren tok nettet fordi en av de jeg bor med, satte på sånn sak for å få stabilt nett på rommet sitt, siden han ikke hadde det.

Noe huseieren likte dårlig.

Han var heller ikke begeistra for at vi var negative til valg av internettleverandør og til hastigheten (eller mangelen på den) vi har.

Skrevet
Neste haloween skal jeg kle meg ut som en Rick role! med kasettspiller under frakken :D :D :D :D :D D

Rick role? Mener du Rickroll, aka Rick Astley? Du har ikke lest reglene for Internet du skjønner jeg...

Skrevet
Ikke når man skal operere OG sette på reguleringsklossesaker på de bakerste jekslene, gitt. :p

Å. Det visste jeg ikke. Jeg så ikke for meg at det ville være noe verre enn å trekke jeksler.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Helvete. Det sitter en fyllik bak i båten og gauler, blir gal. *dytte ørepropper i ørene og sette på musikk*

Skrevet
Ikke når man skal operere OG sette på reguleringsklossesaker på de bakerste jekslene, gitt. :p

Husker da jeg opererte. Hadde jo omtrent bedøva halve hodet og ned til halsen.

Skrevet
Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? :p

no sunnere kanskje?

DET ER SUNT NOK!!!!

Neida.. Men jeg orker ikke å lage noe annet.. :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg har 100,- å kjøpe mat for, hva skal jeg velge av pizza eller hamburger? :p
Pasta bolognese! Har så jævlig lyst på det nå, har bare spist tre ballerinakjeks i dag. Suuuulten, er min egen feil da men :p
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Helvete. Det sitter en fyllik bak i båten og gauler, blir gal. *dytte ørepropper i ørene og sette på musikk*

Er'n på fylla IGJEN?

Mora di ja? Hver dag.

Nei seriøst, hvem mente du? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...