Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

nopes hakke det. å har ikke med headesettet mitt som har mic.=/ sorry mac. men når kommer du i dag btw? enten må vi gå himat ellers må vi ta taxi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja også blir du kjent som "han pedoen" i nabolaget etterpå. Det er liksom 5-6 åringer som kommer, da.

Jeg er bare 16 da. Hadde vært litt verre om jeg var 40 :D

Kommer ungene på døra mi i dag skal jeg åpne opp med penis hengende ut fra buksesmekken.

Hvor bor du? ^^

Oslo. Kommer du innom i kveld? ;)

Endret av Olum
Skrevet
nopes hakke det. å har ikke med headesettet mitt som har mic.=/ sorry mac. men når kommer du i dag btw? enten må vi gå himat ellers må vi ta taxi.

Samme tid som sist. Møt meg ved senteret ^^ Må kjøpe mjød <3<3

Også spleiser vi på taxi ^^

Skrevet
750kg pulver vs. 3 liter softis. Jeg vet ikke hvem jeg synes mest synd i...

Megmegmegmeg! *rekke opp hånda og hoppe*

Selvsagt deg. NAS kommer til Bergen neste uke! :wee:
Skrevet

Å slippe meg løs på polet er jo som å sende en pedo inn i en barnehage. Ble 1stk Captain Morgan, en bedre rødvin og 1stk single malt Glen Moray Whisky. *smekk på lanken*. 650kr :p

Skrevet
Å slippe meg løs på polet er jo som å sende en pedo inn i en barnehage. Ble 1stk Captain Morgan, en bedre rødvin og 1stk single malt Glen Moray Whisky. *smekk på lanken*. 650kr :p
Hei, vi er venner sant? *smiske seg innpå*
Skrevet

Åhåhåh, fordærva kebab gjør opprør. Er ikke gøy! :(

Jeg som egentlig burde stikke innom universitetet og gjøre informatikkoppgaver som burde leveres... Huff.

Skrevet
btw ghraag vet du hvor jeg kan se/laste ned nye sesongen av dethklok?

nei=( Har desverre ikek funnet den selv. Men vi får kjøre en kryss-sjekk da jeg kommer etterpå^^

Tråler hele nettet for 2nd season of the most metal tv-show EVER made=)

:D

Skrevet

Bestefar sto i 2 timer og måka dritt på badet en gang jeg hadde brukt for mye dasspapir når jeg var mindre..han var mindre happy for å si det sånn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...