Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Foto!!! Jeg bestilte meg et Nikon D80 kit igår over internett, så nå må jeg bare vente til alt er på lager før jeg får den :D Billig var det også... 6,5 k er en brilliant pris :D

6,5k for kit? Damn! Trodde prisen for kun kamerahuset lå på ca 6k. Men du har virkelig noe å glede deg til. :p

LINKY LINKY ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Kjøpte mitt for et halvt år siden eller noe, da kostet det 8k med 18-135mm.

Skrevet
Jeg bare: Jævli kult, lysa begynte å blinke mens jeg så på! :D ACTION!!

Og så følte jeg meg dum :p

Haha, L4r5. Genial link.
Haha :wee:

Jeg lo.

Rett og slett genial :!:

Takk takk. Fant den i denne tråden. Jævlig mye interresant der btw.

ALSO: Har noen peil på hvor man klikker seg hen for å melde flytting på internett?

Skrevet

ALRIGHT! \o/

Hverdagen min har fått bipolar lidelse og hopper opp og ned som en sprettball. Fyfaen, jeg sier ikke at jeg trenger stabilitet, men litt bedre enn berg- og dalbane må da være mulig å be om.

Skrevet

Er det grense på kor mange sangar som kan vere i biblioteket i Windows Media player?

Har 10000 sanger men berre 5000 i Windows Media Player... Har lagt til alle i bibliotek men har berre 5000 i biblioteket...

Skrevet

Jeg lurer på om jeg klarer å utføre denne bacheloren så jeg evt. kan få meg jobb.

Og om jeg får meg jobb, om jeg får noe fancy eller ender opp som kameramann i lokal-TVen xD

Nei, satser på å utvikle foto-skillsa og bli pro og leve på det og ta bilder av konfirmanter, kids, brudepar og skoleunger ... *grøss*

*hat på å ta bilder av mennesker*

Skrevet (endret)
Er det grense på kor mange sangar som kan vere i biblioteket i Windows Media player?

Har 10000 sanger men berre 5000 i Windows Media Player... Har lagt til alle i bibliotek men har berre 5000 i biblioteket...

F-O-O-B-A-R-2-0-0-0

Endret av Skarstard
Skrevet

Etter minst tjue forsøk i dag (alle som endte med feilkode 8100314) så kom jeg endelig inn rett i stad. Men kun to kontakter er pålogget ATM.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Flere i klassen og som klagde på at de ikke kom inn på msn, men de trodde skolen hadde blokka det og greier:p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...