Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herlighet...

Jeg ser ikke på meg selv som lettskremt når det gjelder filmer, men fytti helvete dette traff midt på spikeren. Å gud. Jeg så ærlig talt ikke mer enn 3-4 sekunder før jeg måtte skru det av. Kanskje det har noe med å gjøre at det er midt på svarteste natta, men fyyyyyy...

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det er bobleplast,skal bare poppe alle. :D

Skrevet

Tror det er noe spesielt med meg når det gjelder akkurat det der. "Tingen" går bare stille og langsomt bortover, uten å gjøre noe som helst annet, sant? Er noe med det jeg syns er ufattelig skummelt. :p

Skrevet

Klokka er syv minutter over seks. Det er lørdags morgen. Jeg har lagt meg, og stått opp igjen. Noe er alvorlig galt med meg, og jeg forbanner min manglende evne til å si nei. BAH.

God morgen, smådyr. ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

jeg har snakket med ville vonca hele natt :ohmy:

Skrevet

Jeg vil ikke sove, jeg vil ikke sove, jeg vil ikke sove! *hoppe opp og ned i sinne som den drittungen jeg er*

Det er mye bedre å sove når jeg er aleine, for da tenker jeg ikke på at jeg er aleine. Nå sitter jeg jo forsåvidt oppe aleine, MEN jeg trenger bare tusle til soverommet for å få følelsen av å ikke være aleine. Meh. Jeg liker ikke sitte aleine og ikke ha noe å gjøre.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det var ikke skryt,det var syt

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vi kan ikke holde det hemmelig lengre...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...