Jump to content
tom waits for alice

Den nye Forumkaféen

Recommended Posts

Hvis en av oss i kafeen plutselig ikke kom tilbake noe mer, uten å si fra. Ville noen brydd seg? Ville noen prøvd å finne ut hvorfor?

Kommer ann på hvem brukeren er...

Svaret er egentlig pent nei, vil jeg tippe.

De fleste er vel klar over hvorfor clvn/Hilde88 forsvant (lurer noen får de lete), men tror ikke alle er klar over det. Og folk reagerer ikke akkurat når noen nesten kutter ut å bruke kafeen. Jeg kan nevne flere topp 10-postere som har dalt fordi de nesten har sluttet å bruke kafeen. Kafeen har tapt seg. Og om jeg skal tro på ryktene om SO* (* = random nummer) som var så mye bedre, så ja. Så er det -ille- at kafeen virkelig har tapt seg. x)

Quayle: Tja. Vi har vel ikke sett Den Store P på en god stund, han var jo innom alle hverdager. Bekymret?

Edited by Nie

Hadde du virkelig blitt bekymret visst Skarstad, bare plutselig ble borte? :roll:

Ja, det hadde jeg faktisk.

Quayle: Tja. Vi har vel ikke sett Den Store P på en god stund, han var jo innom alle hverdager. Bekymret?

Ja, jeg er faktisk litt bekymret for at det har hendt ham noe. Nå er det jo ferie og generelt dårligere besøk her så jeg har ikke satt igang noe søk etter ham enda. :) Kanskje jeg bare bryr meg litt for mye om folk. Hvis folk slutter å dukke opp så vil jeg komme til å savne dem å lure på hva som har skjedd.

Ta det rolig, Quayle. Så vidt jeg vet er han i finfin form, han var i alle fall det under Hove-festivalen. Litt for full til å finne oss, i alle fall. Men han var her bare på hverdager, fra han begynte på jobb, til han stakk hjem. Så tror ikke du trenger bekymre deg for ham. :p

En rotte prøvde nettopp å nappe øyenvippene mine. ._.

Jojo, men når man "prater" med folk hver dag i en lengre periode og man plutselig ikke ser dem lenger så blir det litt sånn, rart. Enn om det var h*n som ble drept i den traffikkulykka osv. :(

Hvis en av oss i kafeen plutselig ikke kom tilbake noe mer, uten å si fra. Ville noen brydd seg? Ville noen prøvd å finne ut hvorfor?

Joda, stort sett.

Man savner flere folk som plutselig ble borte i løpet av det siste året.

edit: Ha ha, jeg prata med pappa i telefonen om hvilke artister han gikk glipp av ved å ikke dra på Storås i år og så nevnte jeg Terje Tysland akkurat i det farmor kom inn døra og hu kunne fortelle meg at hu hadde hatt ham til bords :p

Edited by Datasmurf

"kafeen" har gått så i dass med tullprat at jeg ikke gidder å skrive her mere. Sånn er det.

Jeg syns SO var bedre. Men det har vel egentlig ikke så mye med kvaliteten å gjøre, heller hele stemninga. Jeg syns hele forumet har tapt seg litt, jeg.

Alle de fargerike folkene som var tilstede i tidligere SO har falt fra etter hvert. Syklubben som henger i Den nye Forumkafeen nå for tiden når bare ikke opp, det er jo bare side opp og side ned med fjas og fant. Hvor er det blitt av den gode gamle kvalitetsspamen? Poster med substans, et innhold, et budskap, noe som setter følelsene i sving eller får en til å trekke i smilebåndet? Noe som engasjerer. Det er jo snart ikke vits å ha tråden i mine innlegg, det er jo så langt mellom hver post som faktisk inneholder noe. Er det mulig å i det hele tatt skrive ett innlegg uten at det skal være et eneste stort rop om oppmerksomhet?

Jeg syns SO var bedre. Men det har vel egentlig ikke så mye med kvaliteten å gjøre, heller hele stemninga.

fredrik, JoachimR, Tomat-Ulf, Zlatzman, phax, @kd, SteffyBoy, kennethdammyr, LarsP og Sovietpig (!) ut, dere-vet-hvem-dere-er inn.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...