Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I alle dager. Denne dagen har jeg fått høre mye, og fått mange rare tilbud og forslag, gitt. Man skal høre mye før ørene faller av. Eller øynene popper ut..

Endret av darkness|
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da spørs hvem det er det vel? Hvis det er noen man liker veldig godt blir man lei seg. Hvis ikke er man syk.

Blir ikke så påvirket jeg heller. Jeg har aldri møtt han. Men det er ingenting som er noe mer riktig enn annet. Selv om det virker litt rart å "highfive" at man ikke bryr seg om noen har tatt livet sitt...

Skrevet

Jeg vet ikke hvem Robin Williams er engang, hvis ikke det er han sangeren som var pop for mange år siden.

Samme jeg trodde og spurte om også i filmprat tråden tidligere i dag. Der fikk jeg vite at sangeren heter Robbie Williams

Skrevet

Jeg vet ikke hvem Robin Williams er engang, hvis ikke det er han sangeren som var pop for mange år siden.

Samme jeg trodde og spurte om også i filmprat tråden tidligere i dag. Der fikk jeg vite at sangeren heter Robbie Williams

Folkens da... Dette gjorde meg nesten tristere enn det faktum at han er død.

• Liker 3
Skrevet

For øvrig har jeg hatt en fantastisk tirsdag. Starta med "Good Will Hunting", etterfulgt av "Popeye", "Aladdin", "Jumanji", "The Aristocrats", "Flubber", og er nå på "Mrs. Doubtfire". Etterpå blir det "The World According to Garp" hvis den er lastet ned (skulle egentlig starte med den, men fant ikke videoen, så måtte laste den ned i stedet), og i natt … "Hook".

Burde kanskje ha pressa inn "Dead Poets Society" og sett noen episoder av "Mork & Mindy" også, men, men.

Skrevet (endret)

Heng "nicket [email protected]" under lappen så er det sikkert noen andre medlemmer hvor enn du bor.

Jeg heter jo det samme i virkeligheten som her da, er ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg er tror jeg :D

"HedvigR"? Temmelig rart navn

EDIT: Jeg skjønner, fant bloggen din.

Fremdeles et temmelig rart navn

Endret av Evelen!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...