j-- Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Hæææ hva mener du At 7eleven ikke lager god mat, med mindre man er stup full og ikke har funnet seg ordentlig junkfood et annet sted. -------- Mon tro hvorfor GET har cappa nedlastningshastigheten min på 10% av normal hastighet.. Hmm.
dysfunctional Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Neeh liker ikke sånn Indisk mat, er altfor mye lukt og krydder for min smak. Naan brød er ene og alene en god grunn til å like indisk.
MR SPEED Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Bort til famijen og hjemme igjen på kvelden da, kameraten min kommer vi bytter presanger sorry ha ha gir vær andre da for 500.kr i presanger, å spille ps3 med GTA V da + ps4 et eller annet spill der da
Lunalotic Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Bort til famijen og hjemme igjen på kvelden da, kameraten min kommer vi bytter presanger sorry ha ha gir vær andre da for 500.kr i presanger, å spille ps3 med GTA V da + ps4 et eller annet spill der da ?? 3
MR SPEED Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 ?? Jeg skal bort på julaften og drar hjem på kvelden, og kameraten min kommer enten 23 des eller 24 des. I romjulen jeg skal spille GTA V og ps4 spill da ikke på julaften da
AppelsinMakrell Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Jeg skal bort på julaften og drar hjem på kvelden, og kameraten min kommer enten 23 des eller 24 des. I romjulen jeg skal spille GTA V og ps4 spill da ikke på julaften da Ok, kjekt.
Shikaru Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 hmm. legge seg, eller eta pizza og se på film?
MR SPEED Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 (endret) hmm. legge seg, eller eta pizza og se på film? Pizza og se på film, slå det sammen er like greit Endret 21. desember 2013 av Fleischmann
Emily1 Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Pizza og film, uten tvil! Noen som ser på Jono på nrk3? Er det bare jeg som virkelig har stor respekt for mennesker som skal ta slike store vanskelige valg i livet? veldig tøft gjort.
Chocolate-Monster Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Tannlegen i dag. Måtte borre, men gjør vondt i den og mange andre tenner nå... kjente ingenting før jeg dro til tannlegen....
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Neeh liker ikke sånn Indisk mat, er altfor mye lukt og krydder for min smak. Og kinesisk er for oljete og fritert. Eneste jeg gleder meg til nå er å komme hjem til julemiddag! Fest lørdag og søndag then home. åssen ser dagene deres ut nå fremover? Lørdag: Fap Søndag: Fap Mandag: Fap Tirsdag: Fap
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Pizza og film, uten tvil! Noen som ser på Jono på nrk3? Er det bare jeg som virkelig har stor respekt for mennesker som skal ta slike store vanskelige valg i livet? veldig tøft gjort. Jeg ser ikke, men hva slags vanskelig valg er det han/hun/de må ta?
Chocolate-Monster Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Hva gjør jeg. Tannbørsten min ligger i bilen. Skal jeg ut hente den nå, eller bare drite i å pusse tennene i kveld?!
Shikaru Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 hva er det han skal? jeg burde ikke være oppe hele natta, fordi jeg skal noe tidlig på dagen på mandag. sist gang jeg gjorde det for noen dager sia var jeg helt dau på dan.
Emily1 Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Tannlegen i dag. Måtte borre, men gjør vondt i den og mange andre tenner nå... kjente ingenting før jeg dro til tannlegen.... Aw, du får se hvordan det føles over helgen. Men tror jeg husker at det skjedde med meg også, tror det gikk over. Jeg har en voksende visdomstann nå, jeg den er ikke vond ennå. Lørdag: Fap Søndag: Fap Mandag: Fap Tirsdag: Fap Hm, hvilket ord er det vi jenter kan bruke? Fordi "fap" blir jo feil.. Jeg ser ikke, men hva slags vanskelig valg er det han/hun/de må ta? Så ikke helt fra begynnelsen, men slik jeg forsto det så adopterte foreldrene hans han bort da han ble født, fordi han har noe misdannelser i ansiktet(men gud for en flott fyr personlighetsmessig). Han fant etterhvert ut av dette og på toppen av det hele har han flere småsøsken som han føler et sterkt bånd til og inderlig ønsker kontakt med. MEn han tør ikke å kontakte dem i frykt for å skape splittelser i familien. At søskene kan føle seg sveket og miste respekt for foreldrene. Han har valget mellom å holde kjeft og la alle dem være lykkelige uvitende eller ta kontakt med dem, for så å risikere splittelser. Sistnevnte er urettferdig for hans del.
Emily1 Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Hva gjør jeg. Tannbørsten min ligger i bilen. Skal jeg ut hente den nå, eller bare drite i å pusse tennene i kveld?! Dropp det eller, siden du har hull... gå ut og hent den hva er det han skal? jeg burde ikke være oppe hele natta, fordi jeg skal noe tidlig på dagen på mandag. sist gang jeg gjorde det for noen dager sia var jeg helt dau på dan. Jeg reiser også tidlig på mandag. Skal du noe i forbindelse med jobben din?
Shikaru Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 skal besøke et animasjonsstudio i oslo en plass. om jeg finner fram.
MR SPEED Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Tannlegen i dag. Måtte borre, men gjør vondt i den og mange andre tenner nå... kjente ingenting før jeg dro til tannlegen.... Hvis det var et stort hull, da har tannlegen boret mye da er det vont. Ta et par ibux eller paracett da blir det nok bedre etter på
Chocolate-Monster Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Dropp det eller, siden du har hull... gå ut og hent den Tenkte det første, men henta den. Hvis det var et stort hull, da har tannlegen boret mye da er det vont. Ta et par ibux eller paracett da blir det nok bedre etter på Takk, ja får prøve (: Sålenge jeg får sove i natt er det nok bedre i morra
MR SPEED Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 hva er det han skal? jeg burde ikke være oppe hele natta, fordi jeg skal noe tidlig på dagen på mandag. sist gang jeg gjorde det for noen dager sia var jeg helt dau på dan. Når la du deg da, sist jeg fikk den glupe tanken å ha veldig mye koffein pullver i en halv liter vann. sovnet ikke 06:00 da var våken helle natten da ha ha
Anbefalte innlegg